Sverige · 11 Jun - 13 Jun · 2 Guests
Room 1
Adults
2
Children
0

Elite Hotel Arcadia

Körsbärsvägen 1, 114 23 Stockholm, Stockholm
8.9 Excellent (54 reviews)

About this property

Check-in: 15:00
Check-out: 11:00
Gratis WiFi
Restaurant
Røykfrie rom
Treningsrom
Parkering

Description

Östermalm ligger i Östermalm i Stockholm. Hvis du velger å gå til fots, kan du nå Stureplan innen 15 minutter og i nærheten av shopping, museer, restauranter og Stockholms natteliv. Busser og t-bane ligger utenfor hotellet.  Dette hotellet med 90 gjesterom er således har et utmerket utvalg av fasiliteter, som 4-stjerners hotell i tillegg til hotelltilbudet i Lyse og de nyoppussede rommene. Hver morgen kan du nyte en stor og deilig frokostbuffé i den lyse og moderne frokostsalen. Den serverer alt fra nybakt brød, pålegg av alle varianter, juice og frukt.

  • 90 rom
  • Dobbel rom
  • Bad med dusj
  • Gratis Wifi
  • TV
  • Safe
  • skrivebord
  • Hårføner
  • vannkoker
  • Strykejern/strykebrett på forespørsel
  • Gratis badeprodukter
  • Gratis avis
  • Sauna
  • Gym
  • Restaurant
  • vaske service
  • funksjonstilpassede rom er tilgjengelig
  • Parkering mot et gebyr
  • Røykfritt
  • 6-minutters spasertur til Technical University tunnelbanestasjon
  • 35 minutters gange til Gamla Stan
  • 40 minutters gange til Djurgården
  • 5 minutters kjøretur til Stockholm sentralstasjon
  • 30 minutters kjøring til Arlanda flyplass

Availability

Sorry! Unfortunately, we don't have any availability for your chosen dates.

Please try modifying your room quantity, dates or night stays using the search bar or alternatively contact our support team who will assist with your booking on 64 87 50 00.
Excellent 54 reviews
8.9

What guests said

Location
8.6
Facilities
8.5
Staff
9.6

See what they love

Maria

03 November 2024
7.5

Enkelt hotell som ligger bra till med bra garage.

Marie-Louise

25 October 2024
10

Fin service från personal. Trevligt hotell, bra kommunikationer.

Maria

07 October 2024
8.5

Jättetrevlig personal! Fräscha rum, men saknade ”det lilla extraä på frukosten!

Rosali

15 September 2024
9.5

Trevligt rum och trevlig personal. Våra särskilda önskemål genomfördes på allra bästa sätt. Fin ute terass och fin frukost med allt man kan önska. Vi är mycket belåtna.

Explore the area

What's nearby

Sergels Torg 1.7km

Please select one or more rooms you want to book

Thu 11 Jun - Sat 13 Jun (2 Nights)

You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.

8.9 Excellent (54 reviews)

Categories

Location
8.6
Facilities
8.5
Staff
9.6

Customer Reviews

Maria

23 April 2026
8.5

Catrine

12 December 2024
9

Maria

03 November 2024
7.5

Enkelt hotell som ligger bra till med bra garage.

Björn

31 October 2024
10

Ingela

30 October 2024
10

Marie-Louise

25 October 2024
10

Fin service från personal. Trevligt hotell, bra kommunikationer.

Maria

07 October 2024
8.5

Jättetrevlig personal! Fräscha rum, men saknade ”det lilla extraä på frukosten!

Ingrid

25 September 2024
10

Tomas

24 September 2024
9

Rosali

15 September 2024
9.5

Trevligt rum och trevlig personal. Våra särskilda önskemål genomfördes på allra bästa sätt. Fin ute terass och fin frukost med allt man kan önska. Vi är mycket belåtna.

Christer

10 September 2024
9.5

Sinikka

29 July 2024
7.5

Annelie

23 July 2024
9

Jessica

23 May 2024
10

Hasse

02 May 2024
7.5

Margaretha

01 May 2024
9

Anne

22 April 2024
8

Monica

26 March 2024
9

Fantastisk personal. Mycket god frukost. Rent och fräscht på rummet.

Charlotta

28 February 2024
9

Synd att restaurang serverade pulvermos känns onödigt

Pia

28 February 2024
9.5

Mycket trevlig vistelse. Bemötandet från all personal får högsta betyg. Nära till tunnelbanan.

Rickard

17 January 2024
10

Eva

06 July 2023
9.5

Fantastisk service från all personal, frukosten var en av dom bästa. Läget superbra eftersom vi skulle till stadion. Hotellrummen är slitna men duger för en natt eller 2. Vi är supernöjda, priset var ochså ok!

Liselotte

23 June 2023
10

Trivsamt, bra frukost, rent och tyst, mycket trevlig personal och nära till bra bussförbindelser och eller bilparkering. Något varmt på rummet i sommarvärmen.

Britt-Marie

02 June 2023
8.5

Ett trevligt hotell. Rent men enkelt. ( Har en gång i tiden varit ett studentboende. Bra frukost. Möjlighet att sitta ute sommartid. Finns gym. Finns också en restaurang kvällstid.

Anders

24 May 2023
8.5

Yngve Och Kerstin

17 May 2023
10

Diana

16 May 2023
8.5

Lennart

11 May 2023
10

Britt-Marie

27 April 2023
8.5

Anna

26 April 2023
8.5

Centralt hotell med smidig parkering, trevlig personal och helt OK rum.

Anna

26 April 2023
7.5

Stefan

22 April 2023
9.5

Evelina

16 April 2023
9.5

Anna

05 April 2023
9.5

Supertrevlig personal, bra läge men något slitna handfat och toalett

Lena

05 April 2023
8

Fin frukost.Trevlig personal.

Vivianne

29 March 2023
8

Överlag positivt. Saknade kaffe och te tillgång, på rummen och vaknade av att det var lyhört och hörde städerskorna prata på lördag morgon. Fast klagar inte på städningen och hon i vår korridor var väldigt trevlig. Tack

Christina

22 March 2023
9

Vi var där mycket kort tid. Kom sent gick tidigt nästa dag. Allt enligt förväntan!

Rune

22 March 2023
8

Ulf

06 March 2023
8.5

Bra beläget och trevligt hotell med sköna sängar i trivsamt rum. Bra frukost.

Lars Axel

25 February 2023
9

Siw

22 February 2023
6.5

Gammalt. Varmt. Trångt vid frukosten. Missade entrén.

Eva

08 February 2023
10

Rent,sköna sängar,vällagad frukost, Trevlig personal, bra gym.

Anders

08 February 2023
9

Ann-Britt

01 February 2023
8.5

Gerd Marianne

04 January 2023
10

Trevligt hotell! Vi är jättenöjda!

kristina

14 December 2022
10

Rent och fint hotellrum. Trägolv, bra säng. Frukosten var mångsidig och god, även för glutenintolleranta ett utbud. Parkering finns i huset för knappa 300kr/dygn. Gammalt hotell, men väluppfräshat. Passar allergiker bra.

Viktoria

07 December 2022
7.5

Tråkigt att restaurangen och baren var öppen så lite.

Maria

02 November 2022
10

Hannu

01 November 2022
9.5

Anders

06 October 2022
8

Marianne

16 August 2022
7.5

Agneta

13 July 2022
9

Ett utmärkt hotell strax utanför citykärnan med goda parkeringsmöjligheter i kvarteren runtomkring, Nära till tunnelbana vilket gjorde det enkelt att ta sig in till city. Hotellet rent och fräscht med bra frukost. Personalen väldigt serviceinriktad.

Marie

26 May 2022
8

Var lite tråkigt att inte hotellets restaurang hade öppet el att man kunde ta en drink i baren

Hans-Åke

12 December 2021
9

Bra rum och frukost samt trevlig personal.