Sverige · 11 Jun - 13 Jun · 2 Guests
Room 1
Adults
2
Children
0

Elite Hotel Savoy

Norra Vallgatan 62, Box 880, Malmö
9.1 Excellent (286 reviews)

About this property

Check-in: 15:00
Check-out: 11:00
Treningsrom
Gratis WiFi
Restaurant
Parkering mot betaling
Badstue
Kjæledyrvennlig
Vaskeritjeneste
Ekstra seng

Description

Elite Hotel Savoy, som ligger rett overfor Malmö sentralstasjon, er et moderne 4-stjerners hotell med en spennende historie som strekker seg tilbake til 1300-tallet. Hotellet tilbyr 117 rom – alt fra enklere til elegant designede rom, velutstyrte med en rekke moderne fasiliteter. Hver morgen serveres en raus frokostbuffé (inkludert i romprisen) i spisesalen – her finner du det meste for en god start på dagen.

Restaurant Savoy har vært Malmös pulserende møteplass i over 100 år. Her kan du nyte en deilig middag, skåle med venner eller bare slappe av i den klassiske baren. The Bishops Arms, gastropuben med britiskinspirert atmosfære, tilbyr pubretter og et bredt utvalg av øl og whisky.


  • 117 rom
  • Dubbel
  • Dålig med dusch
  • Gratis wi-fi
  • TV
  • Säker
  • Skrivbord
  • Hårtørker
  • Baderom
  • Jern/strykebrett
  • Luksurietikk toalettsaker
  • Gratis avis
  • 2 restauranger
  • Tvättservice
  • Sen utcheckning mot et gebyr - med reservation om tillgänglighet
  • Husdyr er tillatt mot et gebyr. Vennligst oppgi i kommentarfeltet ved bestilling dersom dere ønsker et dyrevennlig rom, da disse finnes i begrenset antall
  • Parkering mot en avgift
  • Røykfri
  • 2 minuter till Malmö centralstation
  • 5 minuters gångväg till Rådhuset & Stortorget
  • 30 minuters körning till Malmö Sturups flygplats
  • 40 minuters körning till Köpenhamns flygplats Kastrup

Availability

Sorry! Unfortunately, we don't have any availability for your chosen dates.

Please try modifying your room quantity, dates or night stays using the search bar or alternatively contact our support team who will assist with your booking on 64 87 50 00.
Excellent 286 reviews
9.1

What guests said

Location
9.5
Facilities
8.6
Staff
9.2

See what they love

Jan

18 December 2025
9.5

Anrikt och vackert hotell, med mycket tillmötesgående och serviceinriktad personal.

Rita

07 October 2025
9

Rent ch snyggt, trevlig personal och bra frukost. Parkeringshuset/hotellparkering går det ej att köra in i med takbox, fick parkera ute i gatan.

Linda

03 September 2025
10

Mysigt fint hotell

Petra

19 August 2025
8.5

Trevligt hotell nära centralstationen. Hyfsad frukost, dock saknade vi köttbullar. Trevlig personal

Explore the area

Please select one or more rooms you want to book

Thu 11 Jun - Sat 13 Jun (2 Nights)

You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.

9.1 Excellent (286 reviews)

Categories

Location
9.5
Facilities
8.6
Staff
9.2

Customer Reviews

Åsa

09 June 2026
9

Sara

23 April 2026
10

Jan

18 December 2025
9.5

Anrikt och vackert hotell, med mycket tillmötesgående och serviceinriktad personal.

Siv

11 December 2025
8.5

Margareta

06 November 2025
10

Anette

05 November 2025
10

Rita

07 October 2025
9

Rent ch snyggt, trevlig personal och bra frukost. Parkeringshuset/hotellparkering går det ej att köra in i med takbox, fick parkera ute i gatan.

Linda

03 September 2025
10

Mysigt fint hotell

Anna Lena

24 August 2025
10

Petra

19 August 2025
8.5

Trevligt hotell nära centralstationen. Hyfsad frukost, dock saknade vi köttbullar. Trevlig personal

royne

18 August 2025
10

Rummet var stort även badrummet med dusch var stort sängen skön. Frukosten lämnade inget att önska och läget är kanon nära centrum nära till tåg och även parkering om ni kommer med bil

Kennert

14 August 2025
8.5

Hans-Göran

13 August 2025
10

Trevlig och tillmötesgående personal

Irene

10 August 2025
10

Elite hotell är alltid lika bra. Fantastisk frukost

Camilla

06 August 2025
8.5

Marianne

03 August 2025
9.5

Mycket fint hotell och fina rum. Bra och god frukost.

Leif

23 July 2025
9.5

Hotell med en härlig atmosfär. Bra service och bra läge.

Sandra

18 July 2025
10

Perfekt läge med nära både till tågstationen och centrum, trevlig personal, fint rum och fantastisk frukost.

Anders

14 July 2025
10

Tack för några fina dagar på Hotel Savoy, ett vackert hotell med mycket själ och väldigt trevlig personal. Och vilket läge … Granne med Malmö Central, mitt i centrum och nära parker, kanaler och trevliga torg! Och god frukost!

Sanna

07 July 2025
9.5

Superfin personal. Alla var hjälpsamma och tillmötesgående. God och härlig frukost. Skulle absolut bo där igen.

Rosita

04 July 2025
9

Bengt

30 May 2025
10

Nära till Malmö Centralstation och trevlig personal, sköna sängar och bra frukost.

Staffan

14 May 2025
8

Bra läge, nära till restauranger och barer samt parkeringsgarage nära. Bra frukost. Lite slitna rum men ok standard.

Christina

11 May 2025
10

Helena

06 May 2025
10

Vi bodde två nätter och la till lite för uppgradering av rum från Lilla Hotellet, väldigt prisvärt och lyxigt rum. God frukost men väldigt trångt och hög ljudvolym.

Marie

04 May 2025
10

Tyst och lugnt, hotellet nära allt god och lagom frukost.

Ann-Katrin

04 May 2025
8.5

Vårt rum var på Lill Hotellet som tillhör Savoy och ligger precis intill Savoy. Fräscha rum, kändes nyrenoverade. Centralt bra läge. God frukost.

Anne Kari

03 May 2025
8

Litt slitt. Oppgraderte til DeLux rom. Det tror jeg var lurt. Endel trafikk på utsiden. Grei frokost med god plass. Fin pub som vi kunne avslutte i

Anja

30 April 2025
10

Så nöjda! Lite äldre stil. Fin artdeco bistro. Bäst va den otroligt trevliga personalen som jobbade på söndagen :))

Margareta

23 April 2025
10

Eva

08 April 2025
10

Har bott på detta hotell flera gånger. Nära till järnvägsstationen. Bra frukost. Trevlig personal.

Eva

02 April 2025
10

Extra tack till vänlig personal överallt på hotellet som hjälpte oss🌺

Ulf

05 March 2025
8

Barbro

07 January 2025
10

Alltid nöjd med Elite Savoy i Malmö

Leif

04 November 2024
8

Margareta

31 October 2024
10

Stefan

19 October 2024
9.5

Kristina

02 October 2024
8.5

Vi fick ett ljust rum som vi hade önskat. Fåtöljerna och sängarna var bekväma. Det enda vi saknade var ett kylskåp.

Ronny

01 September 2024
8.5

Lena

25 August 2024
8.5

Väldigt bra men saknade möjlighet att köpa fika eller en drink, glas vin mm. på hotellet från restaurangen på eftermiddagen. När man checkat in vid 15. Det är mer välkomnande och avsluta ett möte på hotellet på ett trevligt sätt.

Mikael

25 August 2024
10

Fint trevligt hotell. God frukost. Bra läge.

Linnéa

18 August 2024
8.5

Liza

14 August 2024
10

Centralt, god frukost och rymliga rum!

Fredrik

03 August 2024
9

Fint och trivsamt hotell. Allt bra förutom jobbig akustik i matsalen

Kent

29 July 2024
8.5

Dåligt badkar, för lite mjölkfria alternativ på frukosten

Bodil

28 July 2024
10

Jane

27 July 2024
9

Fint hotell fräscht rum ,bra centralt , lite trångt när man plockar sin frukost på morgonen borde kunna lösas på ett bättre sätt annars bra frukost . Vi återkommer framöver mvh jane

Susanne

17 July 2024
8.5

Bernt

16 July 2024
9

Mycket trevligt och serviceinriktat beteende från speciellt receptionspersonalen, men även övrig personal.

Mikael

14 July 2024
10

Smidig och trevlig personal. Bra frukost (fast mycket folk).

Eva

28 June 2024
8

Bra läge och frukost

Gunnel

31 May 2024
10

Petra

21 May 2024
8.5

Astrid

07 May 2024
9

Rummet hade ingen telefon trots att det hänvisades till ett telefonnummer vilket man skulle slå när man ville komma i kontakt med receptionen

Birgitta

05 May 2024
10

Elisabeth

18 April 2024
9

Trevligt hotell, dock omodernt m. gammal väggfast hårfön som funkade dåligt. Fick frågan om specifika önskemål (dusch el. badkar). Vi önskade dusch och fick det bekräftat. Vi fick ändå badkar vilket gick bra. Ingen stor sak (men vill ändå nämna).

Mats

07 April 2024
8

Karin

27 March 2024
9

Andreas Berggren

13 March 2024
9.5

Fina rum. Lyx med badkar. Bra produkter i badrummet. Saknade bara ett kylskåp. Härlig säng och lungt område trots mitt i city.

Liselotte

22 February 2024
9

Bra läge o trevlig personal

Per

21 February 2024
8.5

Thomas

15 February 2024
10

Bra frukost. För det priset var vistelsen 10/10

birgitta

06 February 2024
10

Det var toppen.Frukosten mycket bra.

Maria

03 February 2024
10

Fick byta rum då det inte fanns WiFi vilket blev lite bökigt. Nya rummet var perfekt.

Bengt

31 January 2024
10

Ett väldigt mysigt och fint hotell till ett bra pris. Ligger mycket bra till. Närma till centralstationen och till nöjeslivet i Malmö. Jag är väldigt nöjd med hotellet och kommer att boka detta hotell fler gånger.

Anders

31 January 2024
10

Lars Lövgren

23 January 2024
9

Bra frukost, kanonläge, prisvärt. Lite kallt i rummet första natten, men fick nytt, varmare rum.

Christer

22 January 2024
10

Utmärkt boende och service!

Barbro

22 January 2024
8

Glömde en liten påse med några kort och en burk med linoljekräm, som jag köpt på ett museum men städaren hade inte lämnat in den till receptionen. Konstigt tycker jag😢

Anna

10 January 2024
9.5

Fantastiskt hotell! Underbara rum och frukosten var HELT FANTASTISKT, där fanns allt!!

Anne

09 January 2024
10

Mycket bra

Mikael

04 January 2024
10

Margareta

01 January 2024
10

Trevlig personal, mycket gott bemötande! Bra rum och sängar.⁷

Lars

30 December 2023
10

Elisabeth

22 December 2023
9.5

Jättebra! fast Fönstren gick inte att Öppna. Det har jag aldrig varit med om och fick en första chock, men Luften visade sig vara bra ändå !!! Jag är lite stel, så ett handtag på väggen vid Badkaret hade varit bra, som jag har hemma

Carina

20 December 2023
9

Mycket bra frukost, sköna sängar. På det hela nöjda.

AnnMarie

08 December 2023
10

Peter

06 December 2023
10

Charlotte

29 November 2023
9.5

Jenny

15 November 2023
10

Jätte mysigt hotell miljö fantastiskt läge

Cecilia

14 November 2023
10

Charmigt hotell mitt i centrum

Maria

12 November 2023
8.5

Charmigt prisvärt hotell men bra läge. Trevlig frukost med allt man kan önska. Vill man ha en stillsam frukost rekommenderas att äta tidigt (helgmorgon).

Mats

11 November 2023
10

Allt fungerade perfekt, från in till utcheckning. Bra med möjlighet till kaffe/te på rummet. Riklig frukostmeny. Mysig lite gammaldags miljö.

Agneta

08 November 2023
10

Bästa Allt

Ingemar

04 November 2023
10

Perfekt hotell med närhet till Malmö C

Lars

02 November 2023
10

Bra läge och bra standard på rummen. Trevlig och tjänstvillig personal. Frukosten var mycket bra.

Siv Fransson

01 November 2023
8.5

Kom tidigt på morgonen med tåget,fick rummet med en gång,fast incheckningen inte var förrän kl.15.Jättegod frukost.Smi

Chris

18 October 2023
10

Thomas

18 October 2023
10

Allt var bra - liten detalj bara - svårt att dricka kaffe då man inte fick in fingret i örat på kaffekoppen vid frukosten/

Magdalena

27 September 2023
8

Helena

25 September 2023
9.5

Bengt

25 September 2023
9.5

Väldigt fräscht gammalt hotell. Fint rum.

Britt

20 September 2023
10

Fint, trevligt och anrikt hotell med mycket centralt läge. Härlig och god frukost i vackra lokaler som var väldigt luftiga och det fanns gott om plats. Rummet var suveränt. Sköna sängar.

Britt-Marie

18 September 2023
10

Barbro

29 August 2023
9.5

Anette

20 August 2023
9

Helt ok hotell. Centralt. Rent. TREVLIG personal i receptionen. Bra frukost.

Helena

20 August 2023
8

Annika

20 August 2023
9

Behöver fräscha till rummen

Mikael

16 August 2023
10

Bra rum med utsikt mot Malmö c. Frukost ok. Trevlig personal.

Simona

16 August 2023
10

Jättefint hotell. Stort rum med sittgrupp, ett plus för kylskåp. Skön säng. Fantastisk frukost buffé.

Saad

08 August 2023
10

Hotellet ligger i ett bra läge. Trevligt bemötande av personal, speciellt av receptionen. Frukost var bra men mer variation av utbud hade önskats.

Maritha

07 August 2023
9.5

Fint vackert hotell o lokaler. Trevliga rum o personalen var mycket hjälpsamma o glada. Bor gärna här igen en annan gång😊

Susanne

06 August 2023
10

Rita

06 August 2023
7.5

Fint rum, bra städat. Dock var rumsdörren svårstängd och toaletten spolade dåligt. Bra läge med gångavstånd till mycket

Helen

05 August 2023
8.5

Fungerade utmärkt

Anne-maj

05 August 2023
9

Daniel

04 August 2023
5.5

Pehr

03 August 2023
6.5

Bokade på Savoys anrika hotell men blev placerade i annexet fd Hotel Residens. Ringde ändå och frågade innan vi kom fram fick då att det inte var så men blev ändrat.

Gunilla

03 August 2023
10

Gunilla

02 August 2023
10

Karin

30 July 2023
9.5

Mycket trevligt hotell. Rent och fräscht. Bra frukost.

Rebecka

30 July 2023
8.5

Bodde på lilla hotellet. Enda minuset var att det var en liten trappa upp i entrén utan ramp, osmidigt med barnvagn. Men överlag ett bra och prisvärt boende.

Peter

29 July 2023
9.5

Hade mycket god kontakt med receptionspersonalen som hjälpte mig att reda ut en del problem som jag hade råkat ut för.

Anna

28 July 2023
9.5

Fräscht, fint, mysigt. Tyst o bra sängar.bra frukost. Inget att klaga på.

Helena

28 July 2023
10

Helena

27 July 2023
10

Kristine

27 July 2023
7.5

Vi fick bo på lilla hotellet. Överlag tycker vi att det blivit sämre. Rörigt vid frukosten. Och lilla hotellet har inte samma standard.

Charlotte

25 July 2023
7

Vi hade räknat med att bo på hotell Savoy i Malmö . När vi kom dit blev vi anvisade till ett närbeläget hotel ( annex) . Vi hade inte fått någon information om det ,vore bra att veta innan. Inte samma känska som Savoy.

Petra

25 July 2023
10

Eva

24 July 2023
8.5

Bra läge, fint rum med sköna sängar och fräscht badrum. Bra frukost.

Margaretha

24 July 2023
7.5

Bra och fräscht rum, personal missade att bädda och städa. Frukosten höll inte förväntad standard, hårda torra frallor, det varma på frukost buffén var kall. Störande ljud från intilliggande gator.

Emma

24 July 2023
10

En mycket trevlig vistelse!

Jenny

23 July 2023
7.5

Bra, vi bodde bara en natt. Varmt i rummet på natten, men sköna sängar. Vi hamnade i annexet eller lilla hotellet, aningen osmidigt. God frukost.

Stefan

22 July 2023
8.5

Bodde i en annan byggnad än det vanliga hotellet. Väldigt slitet där men service och frukost ( och pris) var väldigt bra.

Håkan

22 July 2023
7

Bra läge, slitet annex där vi bodde en bit från huvudbyggnaden. Knappt inget vatten i duschen. Ingen hårtork. Ingen utsikt från annexet.

Pernilla

20 July 2023
8

Jonas

18 July 2023
10

Tyckte att det fungerade bra , från incheckning till utcheckning. God o bra frukost med bra utbud , lite feedback kan vara - att känslan var de var någon för lite ( personal) då det inte hann duka av eller fylla på i den utsträckning behovet var.

Anette

15 July 2023
6.5

Väldigt slitet och tråkig inredning, inga tavlor eller något på väggarna.

Magnus

14 July 2023
8

Slettet den gamla delen

Catharina

14 July 2023
9.5

Fredrik

09 July 2023
8.5

Rose-Marie

08 July 2023
10

Nära till allt, 3fint hotell med bra bemötande och service.

Katarina

04 July 2023
8.5

Monica

02 July 2023
9.5

Mkt nöjd

Margit

11 June 2023
10

Sten

11 June 2023
9.5

Savoy är som det alltid varit (har bott där sedan 80-talet) och det är därför vi alltid bor där när vi är i Malmö (en-tre gånger/år). Det lönar sig att uppgradera sig till ”superior”, ger fin utsikt och lugnare korridor. Frukosten bra.

Kenneth

09 June 2023
7.5

Monica

18 May 2023
9.5

Helena

05 May 2023
10

Helena

03 May 2023
10

Kenneth

02 May 2023
8.5

Lite tråkigt att behöva gå 100-150 meter utomhus för att komma till bar, restaurang, frukost. I övrigt, mycket trevlig vistelse. När vi återkommer, hur boka rum i huvud byggnaden?

Monika

20 April 2023
9

Gunilla

18 April 2023
9.5

Otroligt bra bemötande 👍👍👍

Tomas

13 April 2023
9

Per

12 April 2023
8

Hotellet ligger centralt och bra , men tyvärr mycket störande trafik som hördes hela natten

Rolf

06 April 2023
10

Kent

05 April 2023
8

Susanne

16 March 2023
9.5

Jättefint o fräscht rum. Frukosten sådär. Fick lov att ha kvar rummet lite längre då tåget inte skulle gå förrän senare. Väldigt generöst och uppskattat. //Susanne

Carina

07 March 2023
10

Susanne

22 February 2023
8.5

Lite synd att man måste gå ut om för o äta frukost och is hade varit bra med minibar eller ismaskin på lilla hotellet

Stefan

15 February 2023
8.5

Bokade hotell Savoy. Vid ankomst sa de att coop-bokningar inkvarteras på det sk ”Lilla hotellet”, 300 m bort i en sidogränd. Det är obemannade hotel Residens som avses. Vi vägrade..Då fick vi rum på Savoy, som vi ju bokat. Uselt å gement lureriförsök

Maria

05 January 2023
9.5

Fantastiskt trevlig personal och mycket proffesionelt bemötande!

Anette

04 January 2023
9

vi bokade Lilla hotellet och fick ett riktigt fint rum

Emma

30 December 2022
10

Bodil

28 December 2022
9.5

Trevligt hotell, bra läge och stora fina rum. Kommer gärna tillbaka.

Veronica

14 December 2022
10

Jesper

14 December 2022
8.5

Jörgen

08 December 2022
8

Cecilia

07 December 2022
9

Anne

04 December 2022
8.5

Hade velat få information innan att vi skulle bo på hotellet vid sidan om.Inte OK. Fick klä på sig ytterkläder och gå ut till Elite för att äta frukost och äta på kvällen.

Gert

01 December 2022
9.5

Kristina

23 November 2022
5.5

Det var strul från början till slut. Det saknades personal i städ och service vilket påverkade incheckning frukosten ja överlag servicen. Vi kommer inte tillbaka

Mats

15 November 2022
6

Vi hamnade huset jämte hotellet. Dusch i badkaret och det innebar att golvet var blött så fort man duschade. Det var så mycket vatten på golvet att reparatör fick undersöka felet och städerskan fick byta blöta handdukar och torka golv.

Kent

03 November 2022
9.5

Monica

02 November 2022
9.5

Rent och fräscht. Trevlig personal. Supergott kaffe ☕️

Stefan

02 November 2022
10

Jan

28 October 2022
10

Gunnar

18 October 2022
7

Kennert

30 September 2022
8.5

Mycket trevligt hotell och mycket vänlig/hjälpsam personal. Enda minuset för oss var att vi fick ett rum som var svårtillgängligt eftersom vi hade mycket packning, två stora resväskor plus handbagage, för resa över atlanten.

Ditte

14 September 2022
8

Annika

14 September 2022
8

Litet rum med tråkig utsikt! Annika

Gustaf

14 September 2022
8.5

Hans

01 September 2022
7.5

Det var väldigt slitet .Fick byta rum hade inget varmvatten.frukosten källa ägg bacon som var kremerat på måndagen.

Ulla

01 September 2022
10

4 väninnor/2 rum. Underbart boende. Fina rum/centralt läge, frukosten toppen. Nöjda damer från olika delar av södra Sverige. Det gör vi gärna om.

Cathrine

21 August 2022
10

Trevlig personal, mycket bra frukost

Tomas

19 August 2022
9.5

Fantastiskt fint hotell med bra läge. Svalt snyggt rum med 30 grader utomhus. Jättegod frukost i fin miljö. kommer gärna tillbaka. Enda minus är att hotellet inte hade kvar sin restaurang efter pandemin.

Lena

18 August 2022
10

Bra rum och bra frukost. Läget är också bra

Jörgen

18 August 2022
9.5

frank

07 August 2022
7.5

David

06 August 2022
8.5

Stefan

06 August 2022
8

Angelica

05 August 2022
8

Trevlig & tillmötesgående personal. God frukost med stort utbud. Trevligt rum, dock för mjuk säng men alla vill vi ha olika☺️

Gunilla

04 August 2022
8

En utcheckning på Coop bekräftelse 12.00 men 11 på hotellet. Hotellets hiss gick sönder sö-må vilket innebar tunga lyft för oss. Frukost o läge bra.

Carina

03 August 2022
10

Väldigt fin frukost.

Carina

03 August 2022
10

Tommy

02 August 2022
9.5

Ewa

02 August 2022
9.5

Staffan

01 August 2022
10

Susann

01 August 2022
9.5

Trevligt äldre hotell. Nära till tåg (över kanalen)samt till shopping, restauranger och sevärdheter. Bra säng och ok frukostbuffe. Hotellet erbjuder dygnsparkering som är lite för dyr.

Odd

01 August 2022
7.5

Stig

01 August 2022
10

Bra service

Minerva

01 August 2022
9.5

Yvonne196108044824

31 July 2022
9.5

Christer

30 July 2022
9

Ett gammalt hotel men med charmig inredning lite slitet ...Mycket bra frukost,,sköna sängar,,,tyvärr lyhört,,, extra plus för matcheckarna vi fick och den bekväma bilparkeringen

Monica

30 July 2022
8

Otroligt störande trafik på "baksidan" av hotellet. Startade före kl 05.00 på morgonen. Slamriga tvätt- och sopvagnar. Omöjligt att sova. Byt fönster eller sätt in dubbla fönster!!! Handdukar byttes ej trots uppmaning att lägga på golvet dåligt!

Camilla

30 July 2022
8.5

Hotellet låg bra till och var rymligt. Rörigt i frukostrummet trots slottade tider för att minska trycket. Hann inte med att fylla på saker på frukostbordet, vid ett tillfälle stod det ca 15 personer och väntade på kaffe.

Ann-Britt

27 July 2022
8.5

Anne

27 July 2022
9

Jag bokade 2 dubbelrum samtidigt. Det ena rummet var inte utrustat med AC och det var en mkt lägre standard än det andra rummet. Konstigt att man inte får lika rum när man bokar 2 dubbelrum samtidigt och i god tid innan. I övrigt nöjd med hotellet.

Eva

27 July 2022
8.5

Veldig sentralt beliggende nær Malmø sentralbanestasjon samt kort avstand til ett godt utvalg av restauranter (eks. Lilla Torg).

Berndt

26 July 2022
8

Trevligt rum Personalen trevlig Bra frukost

Michael Videgårdsvägen

24 July 2022
7

Kändes som personal hade dålig koll

Göran

23 July 2022
8.5

Sofie

23 July 2022
8.5

Luktade lite gammal tobaksdoft i hotellrummet dvs unken doft. Saknar krokar för handdukar i badrummet.

Marcus

21 July 2022
8.5

Malin

17 July 2022
9.5

Centralt boende med god frukost.

Per-Åke

17 July 2022
10

Helt underbart

Florence

17 July 2022
9.5

Trevligt bemötande på hotellet vid strul med rummen. Allt fixades över förväntan.

Ann

15 July 2022
4.5

Ingen serviceinriktad personal i receptionen, vissa tillbehör till frukost fanns inte och tog lång tid på sig att komma tillbaka. Städning var ok men badkar/dusch var livsfarligt

Bo

14 July 2022
9

Allt var toppen förutom rummet vi fick Stopp i duschens avloppsbrunn, gick inte att duscha Fick byta rum det var OK

Eva-Lena

13 July 2022
9.5

Perfekt läge och bra parkeringsgarage. Vi hade ett hundrum vilket var det bästa hundrun vi haft.

Anna

13 July 2022
9

Superfint nytenoverat?? rum. Jättefin frukost. Bästa läget! Vi kommer definitivt tillbaka.

Göteborgare

13 July 2022
7

Rent men slitet. God frukost. Sköna sängar. Bra läge intill centralen. Brandvarnare var övertäckt och ur funktion. Överlag rent men toalettstädning bortglömd innan vår ankomst. Hotellpremien beskriver inte att man får bo på enklare hotell intill.

Nora

12 July 2022
10

Härligt hotell och väldigt trevliga personal.

Linda

10 July 2022
8.5

Lite tråkigt att bli väckt av brandlarm pga att de glömt stänga av medans de renoverade men ett stort beröm till frulostvåfflorna som var de godaste jag ätit och perfekt vispad grädde till!!

kirsti

10 July 2022
6.5

Brandlarmet gick på morgonen och vi sprang ut via nödutgång som man ska. När vi kom till ingången så såg vi att hotellgästerna satt och åt frukost i lung och ro. Ingen personal kom och berättade till oss som var ute att det var falskt larm.

Britt-Marie

10 July 2022
10

Jättefint hotell, mycket centrslt och närs stationen. Vackert hus och trevliga rum.

Christer

09 July 2022
10

Toppen.

Janine

08 July 2022
6

Dåligt städat, smutsiga handdukar och kvarglömda saker under sängen Vår TV fungerade inte och när vi påtalade detta fick vi till svar att de inte kunde göra något åt det

Lena

06 July 2022
10

Lars-Gunnar

06 July 2022
8

Lena

05 July 2022
10

Lite varmt på rummet. I övrigt var det bra.

Eva

05 July 2022
8

Stort rum men varmt. Ingen aircondition eller en bordsfläkt. Hamnade på Lilla hotellet trots bokning på Elite Savoy.

Susanne

03 July 2022
8.5

Bra centralt läge och rummet var helt ok med tanke på priset. Frukosten var toppen!

Margareta

01 July 2022
10

Bra rum, fantastisk frukost, mkt trevlig personal

Elin

30 June 2022
10

Linda

29 June 2022
7.5

Rummet i sig var bra. Men vi saknade ett fönster. Kändes som att bo i en bunker.

Kajsa

25 June 2022
6

Behövde spola vatten i 10 min för att det skulle bli varm. Drog ner betyget på allt annat då det inte gick att tvätta händerna efter toabesök ens.

Ann-Margrete

23 June 2022
10

eva

23 June 2022
8

Marie

21 June 2022
8

Åke

21 June 2022
10

Bra läge. Bra rum. God och riklig frukost. Trevlig personal.

Torsten

21 June 2022
10

Hotell Savoj i Malmö är ett toppen hotell. Extra smidigt om man kommer med tåg för sitt utmärkta läge. Väldigt hjälpsam personal och de gav t.o.m. en frukostpåse till dem som gav sig av innan frukosten serverades.

Bo

20 June 2022
8.5

Ann

20 June 2022
8

Kenneth

20 June 2022
10

Sara

19 June 2022
8.5

Marie

18 June 2022
9.5

Sören

18 June 2022
9

Lovisa

17 June 2022
7

Fint & anrikt hotell som tyvärr chanserat på servicefronten. Ingen spjälsäng som vi beställt, så fick fråga efter det sent på kvällen och då fick vi en säng som ett annat barn använt där det låg en napp, en snusdosa och två spindlar.

Frida

17 June 2022
10

Dålig information när brandlarmet gick. Vi utrymde men inte alla gäster. Personalen verkade knappt bry sig om att det tjöt.

Inger

15 June 2022
10

Allt från bokning av hotellet till vår vistelse där har varit mycket, mycket bra. Vi är kanonnöjda🤩

Hilde

14 June 2022
10

Flott hotell i en gammel ærverdig bygning sentralt i Malmø. Kort avstand til tog og busstasjon. Lilla torget med masse restauranter og barer ligger to minutters gange unna. Veldig hyggelig personale i resepsjonen og flott frokostbuffé. Gode senger.

Liselotte

13 June 2022
9

Väldigt trevlig tjej i rec när vi kom . Fick ett jättebra rum ! Tack. Äggröran var så god . Bra jobbat där han som gjorde den . Läget bra på hotellet .nära det mesta. Gammal charm på hotellet. Bra val !

Christina

12 June 2022
8.5

lördag och söndag morgon viss väntetid till frukosten.

Catarina

11 June 2022
10

Fint gammalt "riktigt" hotell med sin långa historia o perfekta läge, mitt emot centralstationen. Rymliga fräscha rum o badrum.

Dana

09 June 2022
6

Jag har aldrig förr ens sett en så nedlegad säng. Det var som att ligga i en fångstgrop. Alldeles vackra inredningen kändes så bortkastat när sängen inte var möjlig att ligga i ordentligt.

Helena

08 June 2022
10

Meta

07 June 2022
9

Väldigt lång kö till frukosten trots att vi bokat tid.

Britta

06 June 2022
7.5

Bra läge, fina rum. Långa köer vid frukost och incheckning. Dålig påfyllning på frukosten.

Agneta

06 June 2022
10

God frukost Personliga rum

Ronny

05 June 2022
5.5

Stefan

01 June 2022
10

Anna

24 May 2022
10

Bra personal, trevligt läge. Rummet var härligt

Lotta

23 May 2022
9.5

Mycket hjälpsam personal. Underbar frukost. Ingen utsikt men det kompenserades mer än väl av att rummet var stort och luftigt.

Anna Stoltz

22 May 2022
10

Vi reser med hund som också stortrivdes. Stort rum med trägolv, supertrevlig personal och härlig frukost. Vi kommer att välja Savoy igen.

Anna

22 May 2022
8.5

Slitna rum men välstädat.

Fredrik

17 May 2022
8.5

Monica

15 May 2022
9.5

Fin service. Nära till Centralen. Väldigt god frukost.

Olov

09 May 2022
10

Trevlig bemötande av personalen i receptionen, smidigt och lätt byta rum (då ej wi fi funkade i det första rummet), bra och god frukost.

Yvonne

09 May 2022
10

Karin

08 May 2022
10

Elisabeth

01 May 2022
10

Frukosten var underbar. Läget mycket bra, nära till allt vi ville besöka.

Anette

23 April 2022
8

Rum med badrum med badkar var illa rustat för dusch i badkar. Fick dock byta rum. Ett hotell som skulle vinna på att renoveras

Thomas

03 April 2022
9.5

Fick lite gliringar av en person att vi använde premien till hotellet. Vet inte om det var därför vi nog fick rummet med noll utsikt. Det var bara en vägg utanför fönstret. Fint hotell med bra läge och med fantastisk frukost. Rekommenderas

Jörgen

02 April 2022
9.5

Ove

28 March 2022
10

Marianne

28 March 2022
8

Margareta

06 March 2022
9

Underbart!

Kristina

02 March 2022
9.5

Leena

25 February 2022
10

Jag vill specifikt tacka Marie i reception samt suverän frukostpersonal🙏🏻

Roland

21 February 2022
9

Agneta

21 February 2022
10

Katarina

20 February 2022
10

Björn

19 January 2022
9.5

Hans

26 December 2021
9

Tyvärr inte ett bra rum. Rum 111 var en våning upp men låg tyvärr mor en innergård med små fönster högt upp. Knappt något ljusinsläpp.

Agneta

26 December 2021
10

Fint gammaldags hotell God frukost

Ola

13 December 2021
10

Annika

30 November 2021
10

Maria

28 November 2021
9

Staffan

22 November 2021
6.5

Avloppslukt från badrum. Tilltog andra dagen, men då hade vi redan sagt att vi kunde bo kvar i rummet. /kontroll av vaktmästaren som sa att problemet inte gick att lösa just då/

Linda

21 November 2021
10

Fint hotell med nära till allt.

Barbro

15 November 2021
10

Stig

15 November 2021
9

Gun-Marie

10 November 2021
8

Det var bra och de fixade upp sakerna som beställdes till min man på hans födelsedag

Mats

07 November 2021
9.5

Bo

31 October 2021
9.5