About this property
Description
- 127 rom
- Dobbel rom
- Baderom med dusj
- Gratis WiFi
- TV
- safe
- skrivebord
- Hårføner
- Minibar
- Vannkoker
- Sauna
- Restaurant Belgobaren - Belgisk restaurant
- Utsjekking mot et pristillegg - med forbehold om tilgjengelighet
- Funksjonstilpassede rom
- Parkering mot et gebyr
- Røykfritt
- 5 minutters gange til Stockholm sentralstasjon
- 15 minutters gange til Gamla Stan
- 30 minutters gange til Djurgården
- 35 minutters kjøretur til Arlanda lufthavn
Availability
What guests said
See what they love
Ove
04 May 2026Det var ganska lyhört på rummet, annars bra.
Birgitta
15 January 2026Litet familjärt hotell. Rent och snyggt. Trevligt rum. Bra frukost.
Roland
14 January 2026Centralt och bra vid centralen.
Monica Haraldseid
08 August 2025Sentralt plassert, ett minutt å gå fra Arlanda expressen. Restauranter i nærheten. Ok frokost, litt lite rom, men går greit om man ikke har to store kofferter. Minibar med litt innhold (øl, brus og nøtter). Ikke stort utvalg av utenlandske kanaler tv
Explore the area
What's nearby
Please select one or more rooms you want to book
You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.
Categories
Customer Reviews
Gunnar
04 May 2026Ove
04 May 2026Det var ganska lyhört på rummet, annars bra.
Åke
16 January 2026Birgitta
15 January 2026Litet familjärt hotell. Rent och snyggt. Trevligt rum. Bra frukost.
Roland
14 January 2026Centralt och bra vid centralen.
Monica Haraldseid
08 August 2025Sentralt plassert, ett minutt å gå fra Arlanda expressen. Restauranter i nærheten. Ok frokost, litt lite rom, men går greit om man ikke har to store kofferter. Minibar med litt innhold (øl, brus og nøtter). Ikke stort utvalg av utenlandske kanaler tv
Kristina
30 April 2025Lotta
27 March 2025Toppen hotell. Bra personal och trevligt rum. Tyst och lugnt. Frukosten helt lagom och bra att det fanns restaurang i huset så man kunde äta där när man anlände sent. Kan absolut rekommendera en vistelse här.
Mariann
30 January 2025Susanne
29 January 2025Cecilia
23 January 2025Ulrika
02 August 2024Trevligt hotell med lika trevlig personal. Rekommenderas verkligen
GUNNAR
04 May 2024Pauline
21 March 2024Supertrevligt centralt hotell med härlig atmosfär, trevlig personal och en riktigt bra restaurang.
Gunilla
17 March 2024Gunilla
05 February 2024Tyst o sköna sängar. Bra läge o bra frukost
Anika
02 February 2024Mycket trevligt hotell med bra läge. Restaurangen var perfekt också👍
Marit
31 January 20249 of 10 because a rather small room...
Leia
25 December 2023Trevligt och tyst hotell med perfekt läge. Kanongod frukost och trevlig personal.
Åsa
04 December 2023Siw
31 October 2023Försökte boka bord i restaurangen men var fullbokat. Skulle fått erbjudande att boka vid incheckning eller bokning av rum. Lortiga speglar i badrum. Drog ut lilla spegeln så långt det gick så städerskan skulle se och stöta i den innanför badrumsdörr
Torbjörn
04 August 2023Mycket trevligt hotell med bra läge.
Susanne
27 July 2023Veronica
23 July 2023Johan
22 July 2023Perfekt läge för att utforska stockholm bra frukost och sköna sängar.
Carolina
12 July 2023Hade önskat att priset va billigare när man nyttjar hotellpremien. Tycker inte att priset ändrades fast man nyttjade den. Hotellet va jätte bra, rent ä, fräscht och god frulle.
Eva
16 March 2023Denise
09 March 2023Mysig stämning Närheten till allt ett stort plus God frukost
Anette
02 February 2023Ett trevligt, lite mindre hotell, med välkomnade och vänlig personal, med ett mycket bra läge. Vi kommer att bo där igen.
Eva
19 January 2023Trevligt hotell lagomt stort, bra läge och mysig restaurang
Ingela
18 January 2023Johan
14 January 2023Gunder
02 January 2023Ingwor
09 November 2022Bra läge Trevlig personal Fina rum Bra frukost fast lite trångt
Eva
18 October 2022Trevligt hotell, bra läge och resturang
Lena
07 August 2022Man känner sig så himla välkommen ❣️ Det gäller all personal 🤩 Kommer att boka Freys nästa gång när jag reser till Stockholm!!!!
Janne
18 July 2022Nära till allt.
Linda
11 July 2022Trivsamt hotell med perfekt läge. Mysigt rum med väldigt sköna sängar och kuddar. Trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Tyvärr var badrummet väldigt lite och duschen extremt liten. Tyvärr var frukostpersonalen lite lata och otrevliga.
Margareta
20 June 2022Lagom stort hotel inte långt från resecentrum trevlig personal enda negativa som jag tyckte var lite rörigt vid frukosten
Ola
14 June 2022Annette
05 June 2022Gunnar
15 May 2022Bra hotell med bra läge i centrala Stockholm
Anna
03 May 2022Superbra läge, lugnt! Trevlig personal, fantastisk frukost!
XX9
15 April 2022Frukostpersonalen hade nog inte sin bästa dag
Jörgen
08 April 2022Eleonor
08 April 2022Perfekt läge, trevligt, trevligt 😊👏
Bengt
08 April 2022Bra läge. Helt ok rum. Lite rörigt i frukostmatsalen. Men överlag jättebra.
Janne
01 April 2022Nära till allt.
Laila
26 March 2022Lena
25 March 2022Zusanne
23 March 2022Anne
18 March 2022Perfekt läge för promenader och upptäcker i centrala Stockholm. Rummen helt OK. Riklig frukostbuffé och mycket trevlig personal. Kommer gärna tillbaka.
Per
17 March 2022Marie
16 March 2022Lotta
13 March 2022Litet mysigt hotell med suverän personal!
Benny
01 March 2022Fantastiskt hotell med bra restaurang
Anna
27 February 2022marianne
20 February 2022Högsta möjliga betyg! Fantastisk personal, delikat frukost och högsta trivselfaktor!
Annika
20 February 2022Mycket trevligt hotell. Mysigt fullutrustat välstädat rum. Bra frukost med mycket att välja på. Bästa läge, speciellt om man kommer med tåg som vi. Nära till shopping. Kort sagt; perfekt!! Här kommer vi bo vid nästa Stockholmsbesök.
Hans
18 January 2022Mervi
10 January 2022Glutenfritt och laktosfritt urval kunde vara bättre.
Malin
07 January 2022Vänlig och tillmötesgående personal och härligt rum.
Marlene
05 January 2022Lena
03 January 2022Ulrika
27 December 2021Fint litet hotell med bra service
Anne Marie
20 December 2021Susanne
20 December 2021Väldigt tråkig frukost.
niklas
19 December 2021Birger
19 December 2021Bra läge, okej frukost, dock inte fantastisk. Mer uppskurna frukter av fler slag är önskvärt, liksom bättre utbud av bröd bl.a. På det hela taget ett trivsamt, prisvärt och välbeläget hotell med sköna sängar, som vi kan tänka oss att återvända till.
Lennart
13 December 2021Nöjda med allt. Bra läge när man kommer med tåg. Bra rum, god frukost. Lite trångt vid middagen på kvällen, men bra service.
Maria
10 December 2021Ett mycket trevligt hotell med fin service, bra frukost och mycket centralt. Promenadavstånd till både shopping, kvällsnöjen och till tåg och flygbuss/tåg.
Allf
08 December 2021Christina
06 December 2021Mia
06 December 2021Lena
05 December 2021kerstin
02 December 2021Kristina
01 December 2021Trevligt rum och bra läge.
Sten
28 November 2021leif
28 November 2021Mycket bra hotell i centrala Stockholm, nära T-centralen och Hötorget!
Bo
25 November 2021Bra rum vad som behövs för några nätter i storstad. Hyfsad frukost. Bra service.
Irmeli3
18 November 2021Ann-Kristin
17 November 2021Mycket trevligt hotell med perfekt läge! Vänlig, professionell och trevlig personal.
Åsa
14 November 2021Bra centralt hotell. Fina, rena och mysiga rum.
Ewa195210042486
13 November 2021Trevligt hotell med serviceminded personal.
Katarina
13 November 2021Helena
13 November 2021Ett underbart hotell med mycket god mat, personal med otroligt hög servicekänsla. Belgobar är restaurangen som man äter på med fantastisk god mat och ett otroligt utbud av öl. Vi kommer att återvända.
Helena
13 November 2021Ett underbart hotell med mycket god mat, personal med otroligt hög servicekänsla. Belgobar är restaurangen som man äter på med fantastisk god mat och ett otroligt utbud av öl. Vi kommer att återvända.
Märtha
12 November 2021Annette
07 November 2021Centralt läge, med en trevlig resturang i anslutning till hotellet. Fint fräscht rum dock ej så stort plus att det fanns vattenkokare och minibar . Trevlig och tillmötesgående personal. Bra utbud på frukosten.
Eva-Lena
07 November 2021Vivecs
07 November 2021Britt-Marie
07 November 2021Fantastiskt läge och underbar personal. Klart favorithotell!
Britt Inger
02 November 2021Freys, ett trivsamt hotell. Hållbart. Trevligt bemötande av personalen. Centralt beläget. Bra frukost.
Louise
28 October 2021Anne
28 October 2021Allt bra, läget, frukost/restaurang/bar, personal. Utsikten går ju inte att göra någonting åt😊.
Elisabeth
15 October 2021Bo-Erik
14 October 2021Monia
13 October 2021Marianne
10 October 2021Ingwor
10 October 2021Eva-Lena
10 October 2021Treat yourself to our add-ons
Medlemspriser på hotellferie
For å se eksklusive medlemspriser og kampanjer, vennligst logg inn med epost eller mobil nummer nedenfor.