Sverige · 11 Jun - 13 Jun · 2 Guests
Room 1
Adults
2
Children
0

ProfilHotels Nacka

Värmdövägen 84, Stockholm
9.1 Excellent (48 reviews)

About this property

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00
HC-vennlig
Treningsrom
Gratis WiFi
Gratis mineralvann
Kjæledyrvennlig
Restaurant
AC
Parkering mot betaling
Bar
Røykfrie rom
Smart-Tv

Description

Ny hotell i Nacka, her møtes by og natur. I à la carte-restauranten Angelini kan du oppleve italiensk mat med elementer fra New York, retter som pasta og pizza. Du har tilgang til parkering og 230m fra "Tvärbanan" hvor du enkelt kan komme deg til Stockholm City og Globen. Familievennlig hotell nær natur, shopping og Stockholms skjærgård.

  • Dobbeltrom
  • Familierom
  • Restaurant og bar
  • Parkering mot avgift
  • Tillgenlig før rullestol
  • Kjæledyrvennlige rom mot gebyr
  • Ikke røyk
  • Dusj eller badekar
  • Kaffe-og tekoker
  • Tv med chromecast
  • Träningshantlar
  • Mineralvann på rommet




Availability

Sorry! Unfortunately, we don't have any availability for your chosen dates.

Please try modifying your room quantity, dates or night stays using the search bar or alternatively contact our support team who will assist with your booking on 64 87 50 00.
Excellent 48 reviews
9.1

What guests said

Location
8.4
Facilities
9.2
Staff
9.4

See what they love

Veronika

16 May 2026
9.5

Trevlig personal bra bemötande och bra service.

Birgitta

28 December 2025
10

Toppen frukost, mycket trevligt bemötande

Ture

07 December 2025
9.5

Utanför hotellet var det en byggarbetsplats. Allt annat var väldigt bra på hotellet.

Pia

02 November 2025
8

Jättebra frukost buffe.

Explore the area

Please select one or more rooms you want to book

Thu 11 Jun - Sat 13 Jun (2 Nights)

You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.

9.1 Excellent (48 reviews)

Categories

Location
8.4
Facilities
9.2
Staff
9.4

Customer Reviews

Veronika

16 May 2026
9.5

Trevlig personal bra bemötande och bra service.

Ulrika

21 January 2026
10

Jennifer

02 January 2026
8

Birgitta

28 December 2025
10

Toppen frukost, mycket trevligt bemötande

Ture

07 December 2025
9.5

Utanför hotellet var det en byggarbetsplats. Allt annat var väldigt bra på hotellet.

Pia

02 November 2025
8

Jättebra frukost buffe.

Yvonne

01 October 2025
10

Bra service, och jättebra frukost 🌸

Jenny

27 August 2025
9.5

Väldigt prisvärt hotell. Fina och stora rum, fräscht och bästa badrummet jag nånsin haft under en hotellvistelse. Kommer absolut att boka igen!

Gunilla

25 August 2025
8.5

Camilla

06 August 2025
9.5

Vi är väldigt positiva över detta hotell. Smidigt att ta sig till Tvärbanan och vidare till allt man vill göra. Bra och prisvärd parkering om man har bil. Hotellrummen var väldigt fräscha och frukosten jättegod.

Janet32

27 July 2025
9

Fint rum med skön säng, AC perfekt i sommarvärmen. Kaffe, te och mineralvatten på rummet och även ett litet kylskåp. Frukostbuffe som hade allt man kunde önska. Parkering utanför 185:-/dygn. Kommer absolut boka detta hotell igen.

Maria

17 July 2025
9.5

Tomas

08 July 2025
8

Christina

05 February 2025
9.5

Rent, lugnt och trevlig personal. Nära kommunikationer.

Hans

29 January 2025
8.5

Bra hotell.

Lars Håkan Calvin

23 July 2024
9

Bra mottagande och service bl.a hjälp med busar och spårvagn till centrum då underhållsarbete pågår. God frukost, rent och snyggt, ordning och reda. Tack till all personal🙏

Ulf

19 July 2024
10

Ing-Britt

19 June 2024
10

Marianne

08 June 2024
10

Kent

30 May 2024
7.5

Ing-Britt

17 April 2024
9.5

Ett fantastiskt hotell, fräscht, underbara rum och en fantastisk frukostbuffé.

Tomas

26 March 2024
8

Anna

20 March 2024
10

Fint, modernt och bekvämt hotell. Trevligt bemötande från personalen. Lugnt läge. Fantastiskt frukost. Välstädat.

Pia

13 March 2024
9.5

Kanon!

Annie

13 March 2024
8

Sköna sängar, bra frukost och bra läge till bra pris. Hade varit fulländat om relaxen varit öppen.

Jan

03 March 2024
9

Prisvärt boende med perfekt läge. Bra om du kommer med bil/elbil. Snabbladdare alldeles i närheten. Fantastisk frukost, fin atmosfär på hela hotellet och supersängar fr Carpe Diem!

Birger

19 February 2024
10

Mycket bra hotell! Allt fungerar. Inte en dropp kommer utanför duschkabinen när man duschar. Bara en sån sak😀 Bra frukost. Trevlig personal. Bra prisnivå. Kan verkligen rekommendera hotellet.

Hans

07 February 2024
9

Desirée

31 January 2024
9.5

Stort fint rum, sköna sängar. Rymligt och fräscht badrum. Kaffe och te på rummet. Generös frukostbuffé med mycket att välja på.

Yvonne

13 September 2023
9.5

Ronald

19 August 2023
9.5

Ulf

12 August 2023
8

Ann-Charlotte

03 August 2023
10

Fräscht och fint med supersköna sängar och fantastiskt tillmötesgående personal. Bra frukostbuffé och allmänt gott intryck.

Kent

01 August 2023
10

Bra läge med närhet till buss- och pendeltåg in till city/slussen. Välstädade och fina rum med sköna sängar samt extra tillbehör som vattenkokare och gratis mineralvatten. Stor och riklig frukost. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Kari

29 July 2023
10

Veronika

22 July 2023
9

Anna

21 July 2023
8.5

Fina rum , fint badrum o supersköna sängar! Dock mycket varmt i rummet o högt ljud utifrån. Supertrevlig personal , god frukost och bra restaurang

Kerstin

21 July 2023
9

Rent och fräscht rum och duschrum. Sköna sängar och kuddar. Gott om avställningsytor i duschrummet och flera hängare. Två avställingsmöjlligheter för väskor (finns oftast bara en) Parkering intill hotellet. Bra frukost förutom äggröran.

Geir

17 July 2023
8

Rebeca

16 July 2023
6.5

Dåligt städat och inte så trevlig personal. Fina rum annars och bra matsal. Frukosten var okey men har varit med om mycket bättre.

Erik

16 July 2023
9.5

Erik

14 July 2023
9.5

Fantastisk opphold. Hotellet ligger fint til på Nacka, rett ved ett ganske stort senter "Sickla" som inneholder alt man kan trenge. Rommet er stort og ryddig, bra internett til å streame, bra treningsrom og frokost ingenting å klage på her

KRISTINA

12 July 2023
10

Allt var bra nära till shopping och tvärbanan perfekt om man sk på konsert på tele2 eller Avicci Arena tex.trevlig personal och god frukost utmärkt rum med sköna sängar .

Alma

11 July 2023
8.5

Jocke

21 June 2023
9

Läget är kanske inte optimalt för en Stockholmshelg, men det funkade fint med tvärbanan och bussen. Rar personal och bra rum. Frukosten var välbesökt men personalen hade koll på läget.

Carina

12 November 2022
7.5

Fantastiskt sköna sängar

Mauri

02 November 2022
9

Trevligt, välutrustat hotell med mycket bra frukost. Åt också en superb Caesarsallad på restaurangen. Byggarbeten omkring gör det svårare att komma till hotellet och att njuta av utsikten. Kommunikationen till Stockholm är också enkel om man vill l

Birgitta

21 November 2021
10