Hotel Ole Tobias · 19 Jun - 21 Jun · 2 Guests
Room 1
Adults
2
Children
0

Hotel Ole Tobias

Thora Meyersgt 2, 8602 Mo, Mo i Rana
8.8 Excellent (20 reviews)

About this property

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00
Gratis WiFi
Røykfrie rom
Smart-Tv
Restaurant

Description

Hotel Ole Tobias er perfekt for de som ønsker å bo ved polarsirkelen og oppdage alle de fine tingene området har å tilby! Hotellet ligger midt i Mo i Rana sentrum, kun 5 minutters gange fra jernbanestasjonen. I byen finner du alt fra shopping, spennende museer, turer gjennom Moholmens sjarmerende trebygninger eller en kajakktur. Når du har oppdaget alt som byen har å tilby, ta en litt lengre utflukt til Nord-Norges største isbre Svartisen eller bestill en guidet tur gjennom Grønligrotta som er Norges mest populære hule. I hotellets unike toginspirerte restaurant kan du nyte velsmakende måltider under oppholdet, alt i en stemningsfull atmosfære.

  • 30 rom
  • Dobbeltrom
  • Bad med dusj
  • Gratis WiFi
  • TV
  • Hårføner
  • Gratis toalettsaker
  • Romservice
  • Restaurant
  • Bar
  • Barneseng mot et pristillegg
  • Ekstraseng mot et pristillegg
  • Husdyr er tillatt mot et pristillegg
  • Handicap-rom er tilgjengelig
  • Gratis parkering
  • Røykfritt
  • 5 minutters gange til Mo i Rana stasjon
  • 15 minutters kjøring til Mo i Rana lufthavn

Availability

Dobbeltrom med frokost

Sleeps 2

Et hyggelig rom med Queen size-seng utstyrt med to komfortable stoler og skrivebord med stol. Badet har dusj med glassdør.

0
Only 1 room left!
Total price for 2 Nights.
3780 NOK

Twin rom med frokost

Sleeps 2

Et hyggelig rom med to enkeltsenger utstyrt med to komfortable stoler og skrivebord med stol. Badet har dusj med glassdør.

0
Total price for 2 Nights.
3780 NOK
Excellent 20 reviews
8.8

What guests said

Location
9.3
Facilities
8.6
Staff
8.7

See what they love

Espen

08 May 2025
10

Bra hotell, stort og fint rom. Rent og ryddig overalt. God frokost!

Ola

20 May 2024
9

Godt hotell, manglet litt ved frokosten

Ketil

11 October 2023
9

Fin beliggenhet, god frokost, mulighet for vafler på ettermiddag/kveld. Til støy ene dagen fra gata. Politiet var der og ordna opp. Bli dame i ekspedisjonen dag 2, han på dag 1 var ikke noe solskinnsdag. Alt i alt verdt å besøke.

Arvid

26 July 2023
8.5

Greit hotell med morsom " spisevogn" . Sentralt og greit. 🙂

Explore the area

Please select one or more rooms you want to book

Fri 19 Jun - Sun 21 Jun (2 Nights)

You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.

8.8 Excellent (20 reviews)

Categories

Location
9.3
Facilities
8.6
Staff
8.7

Customer Reviews

Annika

23 May 2026
9

Espen

08 May 2025
10

Bra hotell, stort og fint rom. Rent og ryddig overalt. God frokost!

Ola

20 May 2024
9

Godt hotell, manglet litt ved frokosten

Ketil

11 October 2023
9

Fin beliggenhet, god frokost, mulighet for vafler på ettermiddag/kveld. Til støy ene dagen fra gata. Politiet var der og ordna opp. Bli dame i ekspedisjonen dag 2, han på dag 1 var ikke noe solskinnsdag. Alt i alt verdt å besøke.

Hans Egil

02 October 2023
7.5

Arvid

26 July 2023
8.5

Greit hotell med morsom " spisevogn" . Sentralt og greit. 🙂

Randi Camilla

09 July 2023
7

Ok standard. Litt slitt.

Per Olav

21 April 2023
8

Per Olav

15 April 2023
8

Mona

26 February 2023
10

Spesiell spisesal med mulighet til å steke seg vafler på kvelden. God frokost.

Geir

04 November 2022
9.5

Rene og fine rom. Koselig og spesielt spisesal. Må oppleves. Hyggelige ansatte.

Hege

03 November 2022
10

Sissel Hole

02 November 2022
8

Helt ok !

Bodil

30 October 2022
9

Flotte rom, enkel og god frokost. Hyggelig konsept med å kunne steke seg vaffel selv på kvelden

Karola

29 September 2022
9.5

Beate

21 September 2022
9.5

Koselig lite hotell, sentralt, med nydelige vafler til kvelds. Og enkel men god frokost.

Ingvild

17 September 2022
7

Steinar

08 June 2022
8.5

Sentral beliggenhet med egen parkering, ok hotellrom. God frokost i spesiell spisesal.

Karola

07 May 2022
10

Litet och charmigt hotell. Bra frukost. Personalen serviceman.

Inger

06 May 2022
10