Sverige · 11 Jun - 13 Jun · 2 Guests
Room 1
Adults
2
Children
0

ProfilHotels President

Vattengrand 11, 602 22 , Norrköping
9.2 Excellent (128 reviews)

About this property

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00
HC-vennlig
Gratis WiFi
Treningsrom
Kaffe/te på rommet
Badstue
Røykfrie rom
Bar
Parkering mot betaling
Kjæledyrvennlig

Description

Hotel President er et av Norrköpings mest moderne og designede hoteller. Her har farge, teknologi og funksjon blitt blandet inn i spennende og harmoniske miljøer. Et 4-stjerners hotell som ligger perfekt til midt i Norrköping sentrum, med noen få minutters gangavstand til tog- og busstasjonen. Alle rommene er utstyrt med kravene og behovene til den moderne reisende i tankene, inkludert komfortable Carpe Diem-senger, gratis Internett, minibar og kaffe- og tekoker. Etter en begivenhetsrik dag kan du slappe av i hotellets badstue eller med et glass rosé i hotellets hyggelige lobbybar.

  • 78 rom 
  • Dobbeltrom og rom for 2 personer familierom
  • Bad med dusj
  • Gratis WiFi
  • TV
  • Safe
  • Skrivebord
  • Hårføner
  • Vannkoker
  • Minibar
  • Gratis toalettartikler
  • Sauna
  • Lobbybar
  • Ekstra seng mot et gebyr
  • Husdyr er tillatt mot et gebyr - må bestilles
  • Røykfritt
  • 350 meter til Norrköping sentralstasjon
  • 10 minutters gange til Arbeidsmuseet
  • 30 minutters kjøring til Linköping Saab lufthavn

Availability

Classic rom med frokost

Sleeps 2

En til to personer bor godt her i et litt mindre, men godt planlagt, fint dobbeltrom på 19 kvadratmeter. En 140 cm bred dobbeltseng fra Carpe Diem, garderobeskap og arbeidsplass er kombinert sammen med en komfortabel lenestol og TV. Sov godt bak blendingsgardinene våre og start neste morgen med en oppkvikkende dusj i våre fantastiske regndusjer.

0
Total price for 2 Nights.
2020 NOK

Twin rom med frokost

Sleeps 2

Twin rom har to 90 cm brede senger fra Carpe Diem, skrivebord, safe, TV og flislagt bad med regndusj. Hantler for lettere trening finnes også på rommet, og vi tilbyr mineralvann og kaffe/te fra kaffebrett.

0
Total price for 2 Nights.
2277 NOK
Excellent 128 reviews
9.2

What guests said

Location
9.1
Facilities
8.8
Staff
9.6

See what they love

Benny

13 November 2025
10

Lika trevligt som vanligt!

Anita

04 November 2025
9

Mycket trevligt litet hotell väldigt nära tågstationen. Fint rum, superfint badrum med golvvärme. Extra bra frukost med fräscha råvaror och extra allt! Jättetrevlig personal, (all) Mycket nöjd!

Lina

22 October 2025
10

Mycket nöjd!!

Elisabeth

07 October 2025
10

Mycket bra. Trevligt med kaffeserveringen i lobbyn där vi kunde sitta och prata en stund innan vi gick till våra rum. Trevligt bemötande och receptionen hjälpte mig snabbt när jag hade glömt en sak på rummet och redan lämnat Norrköping. Tack!

Explore the area

Please select one or more rooms you want to book

Thu 11 Jun - Sat 13 Jun (2 Nights)

You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.

9.2 Excellent (128 reviews)

Categories

Location
9.1
Facilities
8.8
Staff
9.6

Customer Reviews

Ulla-Britt

10 April 2026
10

Ingegerd

09 December 2025
9.5

Benny

13 November 2025
10

Lika trevligt som vanligt!

Ann-Kristin

12 November 2025
10

Anita

04 November 2025
9

Mycket trevligt litet hotell väldigt nära tågstationen. Fint rum, superfint badrum med golvvärme. Extra bra frukost med fräscha råvaror och extra allt! Jättetrevlig personal, (all) Mycket nöjd!

Lina

22 October 2025
10

Mycket nöjd!!

Elisabeth

07 October 2025
10

Mycket bra. Trevligt med kaffeserveringen i lobbyn där vi kunde sitta och prata en stund innan vi gick till våra rum. Trevligt bemötande och receptionen hjälpte mig snabbt när jag hade glömt en sak på rummet och redan lämnat Norrköping. Tack!

Björn

01 October 2025
10

Roland

25 September 2025
9.5

Alltid ett trevligt bemötande och aldrig långt till ett skratt.

Benny

28 August 2025
10

Lika bra som vanligt, bra rum trevlig personal.

Gun-Britt

28 August 2025
10

Väldigt centralt hotell , nära centralstationen. Väldigt trevligt och tillmötesgående personal. Det fattades inget på frukosten. Skulle kunna åka dit igen.

Susanne

27 August 2025
10

Mysigt hotell mitt i city, super härlig frukostbuffé, kan varmt rekommendera, det enda var att det var lite väl varmt i rummet, annars toppen!

Lars Harald

25 August 2025
8.5

Tarja

14 August 2025
10

Saknade minibar. Jätte trevligt hotell med bra frukost och trevlig personal. Mycket bra städning.

Emma

02 August 2025
9.5

Gunnel

01 August 2025
10

Allt var bra men bäst var frukosten.

Lena

31 July 2025
10

Ett toppen hotell med bra läge, ett stort fint rum, fantastisk frukost med möjlighet att sitt ute på en altan

Inger

21 July 2025
10

Trevligt hotell, fina rum, supergod frukost.

Peter

21 July 2025
9

Ulla-britt

20 July 2025
10

Mysigt hotell, trevlig personal,välstädat. Nära till tåget. Bra frukost, saknade dock " vanligt smör", fanns uppvispat smör..

Ragnar

20 July 2025
9.5

Mycket vänligt bemötande, stora rum, högklassig frukost, väldigt bra överlag. Ingen AC men så är det ju oftast.

Ankush Kumar

19 July 2025
9.5

Fine rom og praktiske rom, sentral beliggenhet ifht togstasjonen og sentrum. Meget bra frokost og flott treningsrom. Samt god service i resepsjonen. Ønskemål fra bestilling ble hensyntatt.

Leif

19 July 2025
8

Åsa

15 July 2025
9.5

Väldigt nöjd, allt jag behövde fanns på rummet, bra frukost och gullig hotellbar. Suveränt läge nära Norrköping Centralstation.

Marianne

15 July 2025
8.5

Helen

18 June 2025
7.5

Benny

09 May 2025
10

Trevligt hotell med trevlig personal !

Maria

01 May 2025
8.5

Mycket nöjd! God frukost.

Carina

19 April 2025
8.5

Alltid lika trevligt på Hotell President ❤️

Kaisa

08 April 2025
9

Ulla-Britt

13 March 2025
10

Benny

08 January 2025
10

Som vanligt lika trevligt att komma dit personalen toppen bra och hotellet fint. Bra utbud på frukosten.

Lena

04 January 2025
8.5

Vi bor ofta på President och är alltid nöjda.

Benny

26 November 2024
10

Birgitta

22 November 2024
8

God frukost Välstädat Trevlig personal

Svetlana

07 November 2024
7.5

Mycket valuta för pengarna. Frukosten är en av de bästa vi erfarit. Hotellet ligger nära till allt.

Yvonne

31 October 2024
9

Centralt läge nära stationenTrevlig personal Kallt på rummet Dom hade inte lagt in mina önskemål när jag ringde och kollade men jag fick det jag önskade.hy

anna-stina

26 October 2024
10

mycket trevlig personal

Margareta

02 October 2024
10

Toppenhotell - så trevligt och serviceinriktad personal!

Linda

12 September 2024
9.5

Suuuuupergod frukost! Hade verkligen allt det där vi önskade på en hotellfrukost! Sköna sängar, rent och välstädat rum. Glad och positiv personal! Centralt & bra läge i Norrköping.

Tommy

10 September 2024
10

Fantastisk frukost

Jan-Erik

28 August 2024
10

Rummet var rymligt och välplanerat. Frukosten var toppen.

Carola

26 August 2024
10

Stort och bra rum bra frukost och trevlig personal vi kommer att rekomendera detta hotellet till släkt och vänner👍👍

Per Olov

19 August 2024
8

Som vanligt ok.

Siw

05 August 2024
9.5

Jättemysigt hotell med bra läge i Norrköping. Personalen var toppentrevlig och svarade vänligt på alla våra frågor! Mycket god frukost med det där lilla extra! Vi kommer gärna igen till detta hotell!

Gun

27 July 2024
10

Hotellet har bra läge. Fräscht överallt. Bra frukost. Trevlig och hjälpsam personal.

Christina

15 July 2024
10

Bra hotell med mycket trevlig och serviceinriktad personal. Mycket god frukost! Rent och fint också. Det enda som skulle behöva fiffas upp är utanför entrén, den kunde bli lite mer välkomnande.

Lena

08 July 2024
9

Bra läge, rent o fint, bra pris, trevlig personal.

Cecilia

30 May 2024
10

Trevligt bemötande. Fint rum som känns uttänkt i detaljerna, skön säng inte minst. Fantastisk frukost. Bra läge nära strömmen i stadsdel med för oss bra restauranger och uteställen.

Lennart

20 May 2024
7.5

Fredrik

14 May 2024
8

Bra!

Roland

12 April 2024
9

Trivs jättebra hos er,alltid ett trevligt bemötande. Vilket gör att man gärna kommer tillbaka.

Bo

04 April 2024
8.5

Ann-Charlotte

12 March 2024
9.5

Väldigt trevlig hotellvistelse, med trevlig och serviceinriktad personal, fint rum och utmärkt frukostbuffé. Rekommenderas!

Anne-Marie

22 February 2024
10

Väldigt trevlig personal, fina rum och god frukost

Michael

08 February 2024
9

Kenneth

08 February 2024
9

Benny

01 February 2024
10

Claes

04 January 2024
9.5

Trevlig personal på hotellet . Fin frukost, mycket att välja på , ordning , alltid påfyllt . En super härlig frukostvärdinna på nyårsdagen. Trevligt rum med två fåtöljer, som är skönt när man bor flera nätter. Kommer gärna tillbaka. Rekommenderas!

Jonny

29 December 2023
8

Anita

20 December 2023
10

Hej. Väldigt nöjd med Hotell President. Kommer att boka där vid nästa tillfälle. Tack all personal!

Annika

20 December 2023
10

En frukost med allt man kan önska sig, jätte trevlig och hjälpsam personal, fina moderna rum.

Benny

14 December 2023
10

Bra rum, god frukost och jättetrevlig personal. Ligger centralt i Norrköping

Lise-Lotte

13 December 2023
9

Ett mycket trevligt hotell med tillmötesgående personal. Vi uppskattade verkligen att det var möjligt att sitta ner i foajén med kaffe och gott fikabröd. Ramlösa till oss på rummet var också det där lilla extra. Frukosten var fantastisk!

Mats

12 December 2023
8

Något kallt på rummet, trång dusch. Tunt toapapper Otroligt fin frukost

Lena

25 November 2023
10

Mycket bra hotell.Fina rum.Mycket trevlig och tillmötesgående personal i receptionen. Frukosten mycket bra ,där fanns allt och lite till.

Michael

22 November 2023
9

Stefan

20 November 2023
8.5

Fin service, fantastiskt god frukost.

Rolf

26 October 2023
10

Fantastisk frukostbuffé

Karin

23 October 2023
10

Ola

19 October 2023
9

Prisvärt hotell med bra läge. Bra frukost, trevlig personal och bra parkeringsmöjligheter i anslutning till hotellet.

Margareta

04 October 2023
10

Lena

27 September 2023
10

anna-stina

25 September 2023
10

Hotellet är toppen har bott tidigare där trevlig personal god frukost med vita dukar på borden mycket trevligt och välkomnande, välstädat .

Linda

27 August 2023
8

Trevlig o lungt och skönt rum. Bra att det fanns specialkost till frukost.

Bo

23 August 2023
8

Trevligt hotell med bra läge. Trevligt med färgstark inredning till skillnad från alla "skandinaviskt svala" hotell. Rikligt och fräscht frukostutbud. Tillmötesgående personal.

Benny

09 August 2023
10

Christer

30 July 2023
9

Eva

26 July 2023
8.5

Otroligt fin frukost

Magnus

24 July 2023
8.5

Jaana

30 June 2023
9

Ett helt ok hotell. Personalen var verkligen trevliga och hjälpsamma. Frukosten var ganska ok. Det mesta fanns. Det som var lite sämre är att kylplattorna för kylvarorna höll inte särskilt länge så de flesta kylvarorsom pålägg var lite ljummet......

Carina

07 June 2023
9.5

Trevligt hotell överlag. Otroligt trevlig personal. Läget bra, trevlig promenadväg till centrum. Bra frukost. Om jag skall säga något - kunde ha varit en till fåtölj på rummet. Fanns bara en. Annars var allt toppen.

Britt-Louice

05 June 2023
10

Mkt positiv upplevelse av vistelsen på hotellet. Trevlig o servicevänlig personal. Bra utbud på frukosten. Kan varmt rekommendera hotellet med dess centrala läge.

Siv

02 June 2023
9

Matilda

31 May 2023
8

Lena

30 May 2023
9

Jättenöjd med ett bra enkelrum som hade nästan allt man kan önska. Vattenkokare, bra produkter i badrummet, jättegod frukost!

Rolf

07 May 2023
8.5

Trevligt hotell med vänligt bemötande. Frukosten var sådär med trött leverpastej i ett glas! Och frukten var inte helt fräsch. Övrigt dock ok. Plus för fika i receptionen.

Sara

07 May 2023
9

Mycket god frukost med stort utbud och variation samt flera hemgjorda specialiteter. Engagerad och glad frukostpersonal. Rena och rymliga rum, lugnt på hotellet.

Benny

26 April 2023
10

Alltid lika trevlig att komma dit med personal som är supertrevliga. Bra frukost !

Michael

19 April 2023
9.5

Lena

22 March 2023
8.5

Ulla

19 March 2023
10

Sven-Olof Palm

08 March 2023
9.5

Alltigenim positivt! Bra bemötande. God infirmation. Superbra frukost! Kan rekommenderas!

Carina

01 March 2023
10

Alltid lika trevligt och vi fortsätter att komma tillbaka😄

anna-stina

02 February 2023
8.5

trevlig personal

Mona

11 January 2023
10

Allt var toppenbra. Allt ifrån rummet, sängarna, gratis vattenflaskor, badrum/dusch, kaffe i reception…… enda saken som kunde göra det ännu bättre skulle vara kylskåp på rummet.

Göran

28 December 2022
10

Mycket trevligt hotell

Merja

30 November 2022
10

Rent och snyggt. Fina rum och bra frukost.

Roland

26 November 2022
8.5

Vore trevligt om det funnits en bar

Ulla-Britt

17 November 2022
10

Bra läge. Nära centrum och promenadstråk vid Motala ström. Granne med Östgötateatern. Bra storlek på rummet med en sittgrupp. Tyst i rummet. Service med kaffe o bullar i foajén. Bra frukost med brett utbud .

Roland

11 November 2022
10

Ingrid

10 November 2022
7

Lugnt och stilla, bra personal, helt ok hotell,

Karin

09 November 2022
9.5

Vi fick ett stort härligt rum med balkong.

Benita

08 November 2022
9.5

Verkligen prisvärt

Fredrik

30 October 2022
9.5

Gunilla

24 October 2022
9.5

Allt fungerade bra! Dock var det väl kallt på rummet. Personalen var mycket serviceinriktade och satte t ex på bastun efter frukosten. Hotellet har bra och lugnt läge. Rekommenderas!

Lena

17 October 2022
9.5

laila

13 October 2022
8

Benny

28 September 2022
10

Linda

12 August 2022
8

Perfekt läge, ligger väldigt centralt men är ändå lugnt vid hotellområdet. Bra frukost med mycket att välja på.

Ingmar

06 July 2022
4.5

Ett fruktansvärt liv utanför entren natten mellan lördag och söndag Mellan kl 00.30 och 03.45. Fylla, slagsmål skrik och skrän. Polisen åkte fram och tillbaka på gatan. Ingen rolig upplevelse och inget mer boende där.

Benny

04 July 2022
10

Oerhört trevlig och välkomnande personal!! Trevliga rum och bra frukost.

Leila

02 July 2022
9.5

Otrolig service. Personalen var tillmötesgående och så trevliga vad det än gällde. Frukosten var toppen och det fanns både veg + kött-alternativ. Enda minus vi har är att vi hade behövt AC på rummet då det var varmt.

Cecilia

02 July 2022
10

Bra service nära till allt

Siv

24 June 2022
5

Kjell

01 June 2022
7.5

Ann

20 May 2022
8.5

Bara trevligt bemötande, bra frukost och inget att klaga på. Det enda som var lite "kymigt" var garaget.

Lars

07 May 2022
9.5

Veronica

17 April 2022
10

Verkligen ett trevligt hotell där jag kunde slappna av och trivas. Rent och fräscht. Tack! //Veronica

Annika

13 April 2022
8

Trevligt rum, sköna sängar, skön varm dusch. Frukosten drar ned betyget, fick be om påfyllning av bl a yoghurt som var slut. Det varma var oätligt och smaklöst. Vi blev väckta av oväsen från pågående renoveringsarbete från intilliggande rum.

Carina

10 April 2022
7.5

Fredrik

10 April 2022
10

Trevlig och serviceminded personal som hjälpte oss med bokningsstrul. Sköna sängar och mycket att välja av på frukostbuffén. Plus för vatten på rummet och croissanter i foajén.

Klas

02 April 2022
10

Merja

27 March 2022
9.5

Elaine

27 January 2022
8

Benny

28 November 2021
10

Trevligt hotell och supertrevlig personal, varit där ca 40 ggr och kommer säkert bo där ett antal gånger till! Lätt att få parkering nära hotellet!

Sofie

14 November 2021
8

Annelie

31 October 2021
9