ProfilHotels President
About this property
Description
- 78 rom
- Dobbeltrom og rom for 2 personer familierom
- Bad med dusj
- Gratis WiFi
- TV
- Safe
- Skrivebord
- Hårføner
- Vannkoker
- Minibar
- Gratis toalettartikler
- Sauna
- Lobbybar
- Ekstra seng mot et gebyr
- Husdyr er tillatt mot et gebyr - må bestilles
- Røykfritt
- 350 meter til Norrköping sentralstasjon
- 10 minutters gange til Arbeidsmuseet
- 30 minutters kjøring til Linköping Saab lufthavn
Availability
Classic rom med frokost
En til to personer bor godt her i et litt mindre, men godt planlagt, fint dobbeltrom på 19 kvadratmeter. En 140 cm bred dobbeltseng fra Carpe Diem, garderobeskap og arbeidsplass er kombinert sammen med en komfortabel lenestol og TV. Sov godt bak blendingsgardinene våre og start neste morgen med en oppkvikkende dusj i våre fantastiske regndusjer.
Twin rom med frokost
Twin rom har to 90 cm brede senger fra Carpe Diem, skrivebord, safe, TV og flislagt bad med regndusj. Hantler for lettere trening finnes også på rommet, og vi tilbyr mineralvann og kaffe/te fra kaffebrett.
What guests said
See what they love
Benny
13 November 2025Lika trevligt som vanligt!
Anita
04 November 2025Mycket trevligt litet hotell väldigt nära tågstationen. Fint rum, superfint badrum med golvvärme. Extra bra frukost med fräscha råvaror och extra allt! Jättetrevlig personal, (all) Mycket nöjd!
Lina
22 October 2025Mycket nöjd!!
Elisabeth
07 October 2025Mycket bra. Trevligt med kaffeserveringen i lobbyn där vi kunde sitta och prata en stund innan vi gick till våra rum. Trevligt bemötande och receptionen hjälpte mig snabbt när jag hade glömt en sak på rummet och redan lämnat Norrköping. Tack!
Explore the area
Please select one or more rooms you want to book
You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.
Categories
Customer Reviews
Ulla-Britt
10 April 2026Ingegerd
09 December 2025Benny
13 November 2025Lika trevligt som vanligt!
Ann-Kristin
12 November 2025Anita
04 November 2025Mycket trevligt litet hotell väldigt nära tågstationen. Fint rum, superfint badrum med golvvärme. Extra bra frukost med fräscha råvaror och extra allt! Jättetrevlig personal, (all) Mycket nöjd!
Lina
22 October 2025Mycket nöjd!!
Elisabeth
07 October 2025Mycket bra. Trevligt med kaffeserveringen i lobbyn där vi kunde sitta och prata en stund innan vi gick till våra rum. Trevligt bemötande och receptionen hjälpte mig snabbt när jag hade glömt en sak på rummet och redan lämnat Norrköping. Tack!
Björn
01 October 2025Roland
25 September 2025Alltid ett trevligt bemötande och aldrig långt till ett skratt.
Benny
28 August 2025Lika bra som vanligt, bra rum trevlig personal.
Gun-Britt
28 August 2025Väldigt centralt hotell , nära centralstationen. Väldigt trevligt och tillmötesgående personal. Det fattades inget på frukosten. Skulle kunna åka dit igen.
Susanne
27 August 2025Mysigt hotell mitt i city, super härlig frukostbuffé, kan varmt rekommendera, det enda var att det var lite väl varmt i rummet, annars toppen!
Lars Harald
25 August 2025Tarja
14 August 2025Saknade minibar. Jätte trevligt hotell med bra frukost och trevlig personal. Mycket bra städning.
Emma
02 August 2025Gunnel
01 August 2025Allt var bra men bäst var frukosten.
Lena
31 July 2025Ett toppen hotell med bra läge, ett stort fint rum, fantastisk frukost med möjlighet att sitt ute på en altan
Inger
21 July 2025Trevligt hotell, fina rum, supergod frukost.
Peter
21 July 2025Ulla-britt
20 July 2025Mysigt hotell, trevlig personal,välstädat. Nära till tåget. Bra frukost, saknade dock " vanligt smör", fanns uppvispat smör..
Ragnar
20 July 2025Mycket vänligt bemötande, stora rum, högklassig frukost, väldigt bra överlag. Ingen AC men så är det ju oftast.
Ankush Kumar
19 July 2025Fine rom og praktiske rom, sentral beliggenhet ifht togstasjonen og sentrum. Meget bra frokost og flott treningsrom. Samt god service i resepsjonen. Ønskemål fra bestilling ble hensyntatt.
Leif
19 July 2025Åsa
15 July 2025Väldigt nöjd, allt jag behövde fanns på rummet, bra frukost och gullig hotellbar. Suveränt läge nära Norrköping Centralstation.
Marianne
15 July 2025Helen
18 June 2025Benny
09 May 2025Trevligt hotell med trevlig personal !
Maria
01 May 2025Mycket nöjd! God frukost.
Carina
19 April 2025Alltid lika trevligt på Hotell President ❤️
Kaisa
08 April 2025Ulla-Britt
13 March 2025Benny
08 January 2025Som vanligt lika trevligt att komma dit personalen toppen bra och hotellet fint. Bra utbud på frukosten.
Lena
04 January 2025Vi bor ofta på President och är alltid nöjda.
Benny
26 November 2024Birgitta
22 November 2024God frukost Välstädat Trevlig personal
Svetlana
07 November 2024Mycket valuta för pengarna. Frukosten är en av de bästa vi erfarit. Hotellet ligger nära till allt.
Yvonne
31 October 2024Centralt läge nära stationenTrevlig personal Kallt på rummet Dom hade inte lagt in mina önskemål när jag ringde och kollade men jag fick det jag önskade.hy
anna-stina
26 October 2024mycket trevlig personal
Margareta
02 October 2024Toppenhotell - så trevligt och serviceinriktad personal!
Linda
12 September 2024Suuuuupergod frukost! Hade verkligen allt det där vi önskade på en hotellfrukost! Sköna sängar, rent och välstädat rum. Glad och positiv personal! Centralt & bra läge i Norrköping.
Tommy
10 September 2024Fantastisk frukost
Jan-Erik
28 August 2024Rummet var rymligt och välplanerat. Frukosten var toppen.
Carola
26 August 2024Stort och bra rum bra frukost och trevlig personal vi kommer att rekomendera detta hotellet till släkt och vänner👍👍
Per Olov
19 August 2024Som vanligt ok.
Siw
05 August 2024Jättemysigt hotell med bra läge i Norrköping. Personalen var toppentrevlig och svarade vänligt på alla våra frågor! Mycket god frukost med det där lilla extra! Vi kommer gärna igen till detta hotell!
Gun
27 July 2024Hotellet har bra läge. Fräscht överallt. Bra frukost. Trevlig och hjälpsam personal.
Christina
15 July 2024Bra hotell med mycket trevlig och serviceinriktad personal. Mycket god frukost! Rent och fint också. Det enda som skulle behöva fiffas upp är utanför entrén, den kunde bli lite mer välkomnande.
Lena
08 July 2024Bra läge, rent o fint, bra pris, trevlig personal.
Cecilia
30 May 2024Trevligt bemötande. Fint rum som känns uttänkt i detaljerna, skön säng inte minst. Fantastisk frukost. Bra läge nära strömmen i stadsdel med för oss bra restauranger och uteställen.
Lennart
20 May 2024Fredrik
14 May 2024Bra!
Roland
12 April 2024Trivs jättebra hos er,alltid ett trevligt bemötande. Vilket gör att man gärna kommer tillbaka.
Bo
04 April 2024Ann-Charlotte
12 March 2024Väldigt trevlig hotellvistelse, med trevlig och serviceinriktad personal, fint rum och utmärkt frukostbuffé. Rekommenderas!
Anne-Marie
22 February 2024Väldigt trevlig personal, fina rum och god frukost
Michael
08 February 2024Kenneth
08 February 2024Benny
01 February 2024Claes
04 January 2024Trevlig personal på hotellet . Fin frukost, mycket att välja på , ordning , alltid påfyllt . En super härlig frukostvärdinna på nyårsdagen. Trevligt rum med två fåtöljer, som är skönt när man bor flera nätter. Kommer gärna tillbaka. Rekommenderas!
Jonny
29 December 2023Anita
20 December 2023Hej. Väldigt nöjd med Hotell President. Kommer att boka där vid nästa tillfälle. Tack all personal!
Annika
20 December 2023En frukost med allt man kan önska sig, jätte trevlig och hjälpsam personal, fina moderna rum.
Benny
14 December 2023Bra rum, god frukost och jättetrevlig personal. Ligger centralt i Norrköping
Lise-Lotte
13 December 2023Ett mycket trevligt hotell med tillmötesgående personal. Vi uppskattade verkligen att det var möjligt att sitta ner i foajén med kaffe och gott fikabröd. Ramlösa till oss på rummet var också det där lilla extra. Frukosten var fantastisk!
Mats
12 December 2023Något kallt på rummet, trång dusch. Tunt toapapper Otroligt fin frukost
Lena
25 November 2023Mycket bra hotell.Fina rum.Mycket trevlig och tillmötesgående personal i receptionen. Frukosten mycket bra ,där fanns allt och lite till.
Michael
22 November 2023Stefan
20 November 2023Fin service, fantastiskt god frukost.
Rolf
26 October 2023Fantastisk frukostbuffé
Karin
23 October 2023Ola
19 October 2023Prisvärt hotell med bra läge. Bra frukost, trevlig personal och bra parkeringsmöjligheter i anslutning till hotellet.
Margareta
04 October 2023Lena
27 September 2023anna-stina
25 September 2023Hotellet är toppen har bott tidigare där trevlig personal god frukost med vita dukar på borden mycket trevligt och välkomnande, välstädat .
Linda
27 August 2023Trevlig o lungt och skönt rum. Bra att det fanns specialkost till frukost.
Bo
23 August 2023Trevligt hotell med bra läge. Trevligt med färgstark inredning till skillnad från alla "skandinaviskt svala" hotell. Rikligt och fräscht frukostutbud. Tillmötesgående personal.
Benny
09 August 2023Christer
30 July 2023Eva
26 July 2023Otroligt fin frukost
Magnus
24 July 2023Jaana
30 June 2023Ett helt ok hotell. Personalen var verkligen trevliga och hjälpsamma. Frukosten var ganska ok. Det mesta fanns. Det som var lite sämre är att kylplattorna för kylvarorna höll inte särskilt länge så de flesta kylvarorsom pålägg var lite ljummet......
Carina
07 June 2023Trevligt hotell överlag. Otroligt trevlig personal. Läget bra, trevlig promenadväg till centrum. Bra frukost. Om jag skall säga något - kunde ha varit en till fåtölj på rummet. Fanns bara en. Annars var allt toppen.
Britt-Louice
05 June 2023Mkt positiv upplevelse av vistelsen på hotellet. Trevlig o servicevänlig personal. Bra utbud på frukosten. Kan varmt rekommendera hotellet med dess centrala läge.
Siv
02 June 2023Matilda
31 May 2023Lena
30 May 2023Jättenöjd med ett bra enkelrum som hade nästan allt man kan önska. Vattenkokare, bra produkter i badrummet, jättegod frukost!
Rolf
07 May 2023Trevligt hotell med vänligt bemötande. Frukosten var sådär med trött leverpastej i ett glas! Och frukten var inte helt fräsch. Övrigt dock ok. Plus för fika i receptionen.
Sara
07 May 2023Mycket god frukost med stort utbud och variation samt flera hemgjorda specialiteter. Engagerad och glad frukostpersonal. Rena och rymliga rum, lugnt på hotellet.
Benny
26 April 2023Alltid lika trevlig att komma dit med personal som är supertrevliga. Bra frukost !
Michael
19 April 2023Lena
22 March 2023Ulla
19 March 2023Sven-Olof Palm
08 March 2023Alltigenim positivt! Bra bemötande. God infirmation. Superbra frukost! Kan rekommenderas!
Carina
01 March 2023Alltid lika trevligt och vi fortsätter att komma tillbaka😄
anna-stina
02 February 2023trevlig personal
Mona
11 January 2023Allt var toppenbra. Allt ifrån rummet, sängarna, gratis vattenflaskor, badrum/dusch, kaffe i reception…… enda saken som kunde göra det ännu bättre skulle vara kylskåp på rummet.
Göran
28 December 2022Mycket trevligt hotell
Merja
30 November 2022Rent och snyggt. Fina rum och bra frukost.
Roland
26 November 2022Vore trevligt om det funnits en bar
Ulla-Britt
17 November 2022Bra läge. Nära centrum och promenadstråk vid Motala ström. Granne med Östgötateatern. Bra storlek på rummet med en sittgrupp. Tyst i rummet. Service med kaffe o bullar i foajén. Bra frukost med brett utbud .
Roland
11 November 2022Ingrid
10 November 2022Lugnt och stilla, bra personal, helt ok hotell,
Karin
09 November 2022Vi fick ett stort härligt rum med balkong.
Benita
08 November 2022Verkligen prisvärt
Fredrik
30 October 2022Gunilla
24 October 2022Allt fungerade bra! Dock var det väl kallt på rummet. Personalen var mycket serviceinriktade och satte t ex på bastun efter frukosten. Hotellet har bra och lugnt läge. Rekommenderas!
Lena
17 October 2022laila
13 October 2022Benny
28 September 2022Linda
12 August 2022Perfekt läge, ligger väldigt centralt men är ändå lugnt vid hotellområdet. Bra frukost med mycket att välja på.
Ingmar
06 July 2022Ett fruktansvärt liv utanför entren natten mellan lördag och söndag Mellan kl 00.30 och 03.45. Fylla, slagsmål skrik och skrän. Polisen åkte fram och tillbaka på gatan. Ingen rolig upplevelse och inget mer boende där.
Benny
04 July 2022Oerhört trevlig och välkomnande personal!! Trevliga rum och bra frukost.
Leila
02 July 2022Otrolig service. Personalen var tillmötesgående och så trevliga vad det än gällde. Frukosten var toppen och det fanns både veg + kött-alternativ. Enda minus vi har är att vi hade behövt AC på rummet då det var varmt.
Cecilia
02 July 2022Bra service nära till allt
Siv
24 June 2022Kjell
01 June 2022Ann
20 May 2022Bara trevligt bemötande, bra frukost och inget att klaga på. Det enda som var lite "kymigt" var garaget.
Lars
07 May 2022Veronica
17 April 2022Verkligen ett trevligt hotell där jag kunde slappna av och trivas. Rent och fräscht. Tack! //Veronica
Annika
13 April 2022Trevligt rum, sköna sängar, skön varm dusch. Frukosten drar ned betyget, fick be om påfyllning av bl a yoghurt som var slut. Det varma var oätligt och smaklöst. Vi blev väckta av oväsen från pågående renoveringsarbete från intilliggande rum.
Carina
10 April 2022Fredrik
10 April 2022Trevlig och serviceminded personal som hjälpte oss med bokningsstrul. Sköna sängar och mycket att välja av på frukostbuffén. Plus för vatten på rummet och croissanter i foajén.
Klas
02 April 2022Merja
27 March 2022Elaine
27 January 2022Benny
28 November 2021Trevligt hotell och supertrevlig personal, varit där ca 40 ggr och kommer säkert bo där ett antal gånger till! Lätt att få parkering nära hotellet!
Sofie
14 November 2021Annelie
31 October 2021Treat yourself to our add-ons
Medlemspriser på hotellferie
For å se eksklusive medlemspriser og kampanjer, vennligst logg inn med epost eller mobil nummer nedenfor.