Sverige · 18 Jun - 20 Jun · 2 Guests
Room 1
Adults
2
Children
0

Profilhotels Halmstad Plaza

Anna Linds Plats 1, Halmstad
9.1 Excellent (95 reviews)

About this property

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00
Restaurant
Parkering mot betaling
HC-vennlig
Treningsrom
Gratis WiFi
Kjæledyrvennlig
Kaffe/te på rommet
Smart-Tv
Gratis mineralvann
AC
Badstue
Bar
Røykfrie rom

Description

Velkommen til ProfilHotels Halmstad Plaza, og opplev den sentrale beliggenheten midt i den vakre byen. Hotellet ligger nær sjøen, sentralstasjonen, shopping, underholdning og kultur. Med et tett samarbeid med våre lokale aktører og leverandører, har vi satt et lokalt preg på hotellet, bygget med høykvalitets materialer og med en dekorasjon som fyller dette firestjerners hotellet med farger og liv. Hotellets takterrasse gir havutsikt utover det vanlige. Et sted for avslapning og et miljø å trives og med en søt utsikt. På inngangspartiet finner du vår konseptrestaurant Angelini, og her kan du nyte et godt måltid der italienske tradisjoner henger sammen med den avslappede atmosfæren til amerikansk mat, alt tilberedt med sesongens beste ingredienser. Som på alle våre ProfilHotels sover du veldig bra i våre svenske senger fra Carpe Diem. Hotellrommene er utstyrt for både private og forretningsreisende med regndusj, gratis mineralvann, trenings manualer, WiFi og mye mer.


  • Dobbeltrom og enkeltrom
  • Terrasse
  • Døgnåpen resepsjon
  • Lounge
  • Treningsstudio, SPA og Skybar åpner 01 / 09-21
  • Frokostbuffet
  • Badstue
  • Kjæledyrvennlig rom
  • Helt røykfritt
  • Heis
  • Restaurant og bar
  • Handikapvennlige rom
  • Togstasjon 3 min gange
  • Senter 7 min gange
  • Tylösand ca 15 minutter med bil

Availability

Classic Twin rom med frokost

Sleeps 2

Våre Classic Tomannsrom er 21 kvadratmeter og har to komfortable Carpe Diem-senger, 90 cm brede, og et bad med regndusj eller badekar. Kaffe- og tekoker, TV, WiFi, klimaanlegg, safe, lite kjøleskap, treningshantler og gratis mineralvann er tilgjengelig i alle våre rom.

0
Total price for 2 Nights.
2169 NOK

Premium dobbeltrom med relax og frokost

Sleeps 2

Din Premium-opplevelse starter her, med alt som tar et hotellopphold til neste nivå. Rom med en 180 cm bred Carpe Diem-seng, regndusj, kaffe- og tekoker, dampkoker, TV med chromecast, WiFi, treningshantler og eksklusive baderomsartikler. Tilgang til vår relax Santai Wellness and retreat lounge.

0
Total price for 2 Nights.
2832 NOK
Excellent 95 reviews
9.1

What guests said

Location
8.7
Facilities
9.3
Staff
9.3

See what they love

Erik

09 June 2026
9.5

Allt ok det enda som man kan ha en liten synpukt på är kraftfulla dörrstängare så man hörde grannen gick ut/ in annars toppen hotell bra prisvärd parkering i närheten

Johanna

27 May 2026
10

Absolut, det fattas inget på detta hotell.

Maj-lis

04 May 2026
10

Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande av personal, fräscht o fint, fantastisk frukost, kommer gärna åter

Gunnar

11 September 2025
9

Rent och snyggt, sköna sängar, trevlig personal, mycket bra frukost, nära till fri parkering över helgen.

Explore the area

Please select one or more rooms you want to book

Thu 18 Jun - Sat 20 Jun (2 Nights)

You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.

9.1 Excellent (95 reviews)

Categories

Location
8.7
Facilities
9.3
Staff
9.3

Customer Reviews

Erik

09 June 2026
9.5

Allt ok det enda som man kan ha en liten synpukt på är kraftfulla dörrstängare så man hörde grannen gick ut/ in annars toppen hotell bra prisvärd parkering i närheten

Johanna

27 May 2026
10

Absolut, det fattas inget på detta hotell.

Maj-lis

04 May 2026
10

Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande av personal, fräscht o fint, fantastisk frukost, kommer gärna åter

Marina

04 January 2026
8

Hans

31 December 2025
8

frank

02 December 2025
9

Bengt

13 November 2025
9.5

Gunnar

11 September 2025
9

Rent och snyggt, sköna sängar, trevlig personal, mycket bra frukost, nära till fri parkering över helgen.

Annika

10 July 2025
10

Fräscht o fint. Trevlig personal, god frukost och trevlig launch och skybar. Rummet var stort, sängen skön och man kunde se havet liggandes i sängen

Liselotte

04 June 2025
8.5

Angelika

22 May 2025
10

Helt fantastiskt! Jättefräscht hotell. Fina rum, sköna sängar, bra mörkläggningsgardiner. Supertrevlig personal. Lätt att hitta. Nära till centralstationen, stan och bussar. Har bara gott att säga!

Per

16 April 2025
9

Björn

28 January 2025
9.5

Lars-Olof

17 October 2024
8

Lena

15 October 2024
9.5

Fint hotell med trevlig och serviceinriktad personal. Rent och fräscht. Sover gott I sköna sängar I tysta rum Kommer gärna tillbaka.

Margareta

22 September 2024
10

Allt var toppenbra. Återkommer.

Pia

09 September 2024
9.5

Anna-Stina

07 September 2024
10

Maria

03 August 2024
10

Veronica

30 July 2024
8.5

Jättebra paketerbjudande med boende, relax och tre valfria rätter från restaurangen. Maten var fantastisk!

Lena

28 July 2024
9.5

Fint hotell med jättetrevlig personal. Bra service, välstädat, sköna sängar. God frukost. Vi kommer gärna tillbaka en tredje gång. Rekommenderas.

Øyvor Birgitte

28 July 2024
10

Fin hotell. Personalet var veldig hyggelig og imøtekommende. Maten var god og til en fornuftig pris. Rommet var rent og ryddig. Veldig godt fornøyd med oppholdet😀👍

Hermod

27 July 2024
8.5

Kunne vært tilrettelagt bedre for barn. Frokost buffeen var maten så høyt oppe at jeg måtte løfte opp barnet for å se.

Mona

23 July 2024
10

Hotellet är mycket bra! Var fjärde gången vi bodde på hotellet! Vi är väldigt nöjda med det! Bra parkering! Trevlig relax avdelning! Bra frukost lite trångt bara! Men helheten är toppen! Inte sista gången vi bor där !

Leif

21 July 2024
10

Åsa

19 July 2024
10

Hotellet är ett av de bästa vi varit på. Fantastiska sängar. Trevlig rum och trevlig personal. Tyvärr är restaurangen i anslutning till hotellet riktigt dålig. Vårt tips är att byta kock.

Monica

17 July 2024
9.5

Fräscht hotell nära centrum. Bra rum o inga störningar. God variationsrik frukost

Evy Blom

14 July 2024
9

Herlig imøtekommende personale. Vi var et følge på 8 personer med sykler. De fikk vi enkelt plassere trygt innendørs. Flotte rom. Nydelig dusj. Flott frokost.

Raija

11 July 2024
8

ulf

16 June 2024
9

Nytt och fint hotell med utmärkt läge. Fin utsikt från övre våningar. Väldigt mjuka sängar. Bra frukost.

Lisbeth

26 May 2024
10

Mycket bra läge nära centralen

Ann-Kristin

22 May 2024
9.5

Trevligt hotell, fint inrett med många sittplatser och lounge. Trevligt m restaurang och bar i samma byggnad. Ok avstånd till centrum.

Rebecca

24 April 2024
10

Margareta

17 April 2024
10

Vi är så nöjda! Fräscht hotell med serviceinriktad personal!

Jonas

17 April 2024
10

Bertil

14 April 2024
9

Toppen rum sängar dusch och frukost.

Stefan

04 April 2024
9

Mikael

03 April 2024
9.5

Lars

16 March 2024
9.5

Ann-Catrine

03 March 2024
9

Bra säng och fin frukost. Restaurangens mat var ingen höjdare smakmässigt och dessutom mycket dyrt.

Karin

26 February 2024
10

Britt Marie

07 February 2024
10

Åsa

22 October 2023
7

Leif

19 September 2023
9

Angela

18 September 2023
9.5

Mycket trevligt och fin upplevelse att vara gäst på detta hotell!

Ingemar

13 September 2023
10

Jättemysigt rum, superfräscht. Frukostbuffén var fantastisk, snyggt upplagt och med massor av olika alternativ oavsett vad man vill ha som start på dagen. All personal ger ett härligt bemötande och service.

Gunnar

12 September 2023
9.5

Anna

05 September 2023
10

Mycket fint och trevligt hotell med närheten till stan och ändå smidigt att ta sig med bil och tåg. Mycket trevlig personal!

Mikael

28 August 2023
10

Fantastiskt hotell med mysigt rum, en härlig frukostbuffé som hade allt man kan önska sig för en bra start på dagen. Personalen gav ett trevligt bemötande och superbra service. Ett självklart val av hotell när vi skall till Halmstad igen.

Bertil

21 August 2023
2.5

Design och inredning i topp. Frukost jättebra.

Marcus

20 August 2023
10

Jättefint hotell, fint rum. Sköna sängar.

Mai

14 August 2023
9.5

Monica

01 August 2023
10

Lennart

01 August 2023
9.5

Över lag mycket trevligt o nöjd. Premium rummens faciliteter med eget frukost rum var dock lite rörigt o lite under bemannat gäller även kvälls snacksen.

Niklas

30 July 2023
9.5

God mat. Trevlig och hjälpsam personal. Vi kommer gärna tillbaka.

Cecilia

30 July 2023
10

Gudrun

14 July 2023
8

Elisabeth

11 July 2023
9.5

Mycket bra

Evalena

07 July 2023
10

Pia

04 July 2023
10

Anna-Karin

03 July 2023
10

Fint hotell med sköna sängar och bra frukost. Nära till centrum och närhet till parkering.

Lena

02 July 2023
9.5

Fräsct hotell med bra service. Rent och fint med sköna sängar. God frukost. Bekvämt med parkering utanför till liten kostnad.

Tommy

02 July 2023
9.5

Christina

02 July 2023
9

Lena

27 June 2023
8.5

BIRGITTA

24 May 2023
10

Finns inte mycket att klaga på. Det enda som vi upplevde negativt var att det inte gick att få svalare än 19 grader på rummet.

Linda

23 May 2023
9

Rent och fräscht hotell. Jättefina badrum. Grym takbar. Smidigt med p platser precis utanför. Något små rum, annars allt bra.

Berny

15 May 2023
10

Fräscht hotell Trevlig personal

frank

10 May 2023
9

Mycket bra kommer gärna tillbaka.

Maria

18 April 2023
9.5

Fräscht nytt hotell med gångavstånd till centrum. Fantastiskt service av hotellpersonalen i receptionen!

Mia

16 April 2023
10

Fantastiskt hotell med fina rum, mysig Relaxavd. och Lounge. God frukost och trevlig personal.

Lotta

05 April 2023
9.5

Bra rum och sköna sängar ett plus att det fanns möjlighet att använda sina playkanalet. Skybaren och baren med aw på fredagen med musik trevligt och bra service Trevlig restaurang god mat bra frukost.kommunala parkeringen var billig

Yvonne

24 March 2023
9

Annika

12 March 2023
10

Mycket nöjd med samtlig personal, snabb problemlösning. Trevligt och fräscht hotell. God och varierad frukost.

Eva

15 February 2023
10

En helt perfekt övernattning med allt från superb mat, underbara sängar, härlig utsikt, mysigt rum och en mycket bra frukost. Att dessutom personalen var trevlig och glad gjorde min övernattning ännu bättre. Det blir helt klart fler gånger där ❤️

Sabine

08 February 2023
10

Bodil

29 October 2022
10

Ylva

26 September 2022
8

Britt-Marie

17 August 2022
10

Väldigt fint hotell, bra läge nära tågstationen och kort promenad till stan

Catarina

12 August 2022
8

Agneta

04 August 2022
8.5

Fick säga till varje dag vid frukosten att det saknades bacon, äggröra, tallrikar, kaffe, servetter, pålägg mm vid alla 3 frukostarna. Även dåligt undanplockat vid borden, då vissa bord var fulla med disk vilket gjorde att det var ont om sitt platser

Janina

02 August 2022
9.5

Lena

28 July 2022
9.5

Jens

27 July 2022
10

Lennart

21 July 2022
9

Åsa

20 July 2022
7.5

Sköna sängar, tyst hotell så vi sov bra. Trista tunna handdukar och frukosten var kaotisk, disk överallt och nästan helt utplockat på mat

Elaine

17 July 2022
5.5

Inget hotell som vi skulle boka igen tyvärr. Dels pga frukostbuffén och personalen på hotellet. Samt frukostvärdinnorna. Sköna sängar annars inget mera.

Febe

13 July 2022
9

Jan

11 July 2022
7.5

Mats

09 July 2022
8.5

Trevlig personal ok frukost och fina rum, lagom promenadavstånd till city

Per-Ola

02 July 2022
8

Ingrid

20 June 2022
2

Staffan

29 May 2022
9

Caroline

01 May 2022
8

Linda

31 October 2021
8.5

Mycket fint och duktig personal i receptionen. Märktes att det är nytt då allt inte var klart och personalen i Skybaren inte lärt sig allt än.. stor potential som jag tror kommer bli kanon när allt är på plats 👍🏻